TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • SandblÃ¥sing og tectylering

  • Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
Diskusjon om lakkering, lakkvalg, karosseri, rust etc
 #419438  av priisa
 
Noen som vet av noen som kan sandblåse og tectylere i nærheten av Harstad?
Bedrift eller "svart"
Vet av verksted ute på Sortland hvor det vil koste rundt 9000,- for full behandling på bilen, men må bare høre meg rundt først!
 #419487  av Drafter
 
priisa skrev:Noen som vet av noen som kan sandblåse og tectylere i nærheten av Harstad?
Bedrift eller "svart"
Vet av verksted ute på Sortland hvor det vil koste rundt 9000,- for full behandling på bilen, men må bare høre meg rundt først!
det var forferdelig dyrt :P
 #419494  av priisa
 
6300,- for tectylering, sandblåsing var di usikker på hvor mye det ville koste. Min far var der med mondeoen sin ifjor og da kom det på 9700,-
 #419518  av 3rlend
 
priisa skrev:Noen som vet av noen som kan sandblåse og tectylere i nærheten av Harstad?
Bedrift eller "svart"
Vet av verksted ute på Sortland hvor det vil koste rundt 9000,- for full behandling på bilen, men må bare høre meg rundt først!
Er det Sortland bil det er snakk om? altså meca oppe ved nordic?
isåfall har jeg bare godt å si om dem, kanon service og veldig dyktige.
arbeidet dem gjør er _VELDIG_ bra.
 #419522  av Drafter
 
priisa skrev:6300,- for tectylering, sandblåsing var di usikker på hvor mye det ville koste. Min far var der med mondeoen sin ifjor og da kom det på 9700,-
jaja men det er FORD :P
 #419561  av priisa
 
3rlend: d stemmer!

ja har selv hørt fra flere at de er ekstremt flinke, men fan, nærmeste andre som driver med det bli tromsø, å det er samme bedrift><
 #419604  av 3rlend
 
Drafter skrev:
priisa skrev:6300,- for tectylering, sandblåsing var di usikker på hvor mye det ville koste. Min far var der med mondeoen sin ifjor og da kom det på 9700,-
jaja men det er FORD :P
word! ford ruster så INN i helvette :P
 #419605  av 3rlend
 
priisa skrev:3rlend: d stemmer!

ja har selv hørt fra flere at de er ekstremt flinke, men fan, nærmeste andre som driver med det bli tromsø, å det er samme bedrift><
gå for de på sortland du :)
de er veldig flink :)