TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

For salgsannonser for biler.
 #460125  av Makk
 05 okt 2018 23:33
Og selges kun til forum medlemmer med garasje og genuin interesse for disse bilene.

Om du skal bare ha noe og kjøre til helvette så kan du kjøpe deg en Civic.

Ta kontakt for absolutt all informasjon, min prosjekttråd finnes her viewtopic.php?f=61&t=44588

Jeg behøver absolutt ikke å selge, men der er en Ducati som frister :twisted:

Jeg stiller fullt verksted til rådighet og all informasjon vil bli gitt, jeg er ikke ute etter og lure et dyrt monster på noen.

Bilen er alltid lagret under tak og har stått innendørs siden 2003 da den for første gang ble plukket ned, har bekreftet informasjon via telefon fra de som tunet denne bilen "back then"

Setter ønsket pris til 130.000

Om du er seriøs kjøper fra TS-OGN gjengen her så spanderer jeg flybillett fra SAS, jeg er Star Alliance Gold medlem og har 200k pluss poeng, jeg skaffer lett en gratisbillet 8)

Noen synes kansje det er over de prisene som blir lagt ut på finn.no, men finn.no har ikke entusiastbiler, og om denne bilen blir stående i 10 år til så gjør det meg ingen verdens ting, som tidligere forklart, VURDERES solgt til RIKTIG person som virkelig bryr seg om og ta vare på gammal automotivhistorie ;)

Jeg har lagt den ut før på facebook, men facebook har både pc's og diverse andre retards, så her passer meg mye bedre.

Bilen er nylig EU godkjent, 2 år til neste gang.
Jeg har ikke vinterdekk.
 #460131  av ArildM
 09 okt 2018 11:52
Freebump, kjøpte MR2 av Hans Martin på TS-ogn, har aldri angret. Så her er det mulig å gjøre en meget bra handel vil jeg tro :) Bedre å kjøpe en entusiasteid til 130lapper enn en sarva en til 60lapper som trenger 200k i påkost for å bli bra :)