TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota mr2. ny pris, mÃ¥ bort!

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #364691  av olan89
 
Prisen har jeg faktisk tatt etter at jeg har prata med folk som har litt mer peiling på disse bilen. bilen er mye påkosta og ser bra ut. men som skrivd tidligere så ønskes bud :)
 #364701  av inzane2012
 
olan89 skrev:Prisen har jeg faktisk tatt etter at jeg har prata med folk som har litt mer peiling på disse bilen. bilen er mye påkosta og ser bra ut. men som skrivd tidligere så ønskes bud :)
har egentlig ikke så mye å si hvor påkostet den er, er markedet som bestemmer vettu...
men om du lar den ligge lenge nok er det nok garantert en som gir deg den prisen...
 #364702  av sindrejl
 
Drafter skrev:120.000 for en non-turbo?
blablabla osv.
hadde vært fantastisk om du holdt deg for god til å diskutere pris i salgstråder som ligger under "kjøp og salg"
 #364703  av sindrejl
 
olan89 skrev:http://www.finn.no/finn/mc/atv/object?finnkode=21055037
Fått spørsmål om å bytte i den, har egentli ikke råd til å sitte med den heler, men lurte på hva folk mener? :)
tror egentlig den er enda vanskeligere å selge, men.. vanskelig å si
 #364709  av GhostRider88
 
Jeg ville nok ikke byttet en mr2 mot en atv. Da ville jeg heller ha avskiltet mr2'en og skiltet den igjen etter du er ferdig med militæret.

Ha litt is i magen og se hva som byr seg. Det første tilbudet er som regel aldri det beste.
 #364717  av inzane2012
 
GhostRider88 skrev:Jeg ville nok ikke byttet en mr2 mot en atv. Da ville jeg heller ha avskiltet mr2'en og skiltet den igjen etter du er ferdig med militæret.

Ha litt is i magen og se hva som byr seg. Det første tilbudet er som regel aldri det beste.
godt råd :) dessuten så vil sikkert savnet etter mr2'n bli ganske stort med tiden ;
 #364779  av olan89
 
dyrt å ha den liggende ute på finn i lengda også. hehe. også skal jeg starte å bygge hus snart så hadde vært greit å fått nedbetalt lånet mitt :) men som sagt. bud ønskes :)
 #365878  av hmsilset
 
Til 85.000kr er denne bilen ett godt kjøp vil jeg påstå. Jeg hadde 96 mod drivverk/girkasse fra turbo mr2 på min GTI, og synes dette gikk bedre enn med GTI drivverk. Turbo girkasse og akslinger på en GTI motor= lang holdbarhet :)