TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• celica gt4 st185, 79k km!!

• For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #422090  av Holger

En kjenning av meg vil selge bilen sin siden han rett og slett ikke har tid til å bruke den!

Det er en 91 mod GT4 med kun 79k på teller, er som en nybil enda!
aldri vært trimma. Til og med orginalt luftfilter :lol:

minus: liten bulk på høyre forskjerm etter noen rygga hengeren inni, enkel sak.
flasset av litt lakk helt frem på venstre fordør, så er litt overflate rust der.

her er en gammel finn annonse med bilder:
http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=27226948

prisen ligger på rundt 100k, men kom med bud.

jeg har selv sett på denne, fordi jeg hadde lyst på den, men klarer ikke ta tankene unna supra :?
 #422097  av Andrepedersen

Se her ja, har sett at denne låg ute for en stund siden. Og, den låg vell ute en god stund også?
Bilen ser veldig pen ut, og jeg er glad for at det finnes flere st185 eigere der ute som tar vare på dem :)

Men, en liten hindring for at denne ikke blir solgt er rett og slett fargen på bilen! Mitt tips vill være å gå litt ned i pris!
 #422112  av Mr2mr2

Synes den bilen kledde hvitfargen godt jeg ;)
 #422146  av TBS

Andrepedersen skrev:Se her ja, har sett at denne låg ute for en stund siden. Og, den låg vell ute en god stund også?
Bilen ser veldig pen ut, og jeg er glad for at det finnes flere st185 eigere der ute som tar vare på dem :)

Men, en liten hindring for at denne ikke blir solgt er rett og slett fargen på bilen! Mitt tips vill være å gå litt ned i pris!
Det er ikke rart den lå lenge forrige gang, for da var den priset til 170 laken :p
 #422154  av Andrepedersen

TBS skrev:
Andrepedersen skrev:Se her ja, har sett at denne låg ute for en stund siden. Og, den låg vell ute en god stund også?

Det er ikke rart den lå lenge forrige gang, for da var den priset til 170 laken :p

Det også, men tenkte bare på meg feks, jeg hadde ikke jaga etter en hvit bil, + at det er allerede et begrensa marked. Men, lykke til med salget!
 #422160  av Holger

170 laken faktsik :shock: jeg har bare sett den annonsen der hvor den lå ute til 125k :)

bilen er hvertfall suveren! tviler sterkt på at han selger unner 100, om noen er int, så er det bare å slenge inn et bud! :)
 #422186  av TBS

Holger skrev:170 laken faktsik :shock: jeg har bare sett den annonsen der hvor den lå ute til 125k :)

bilen er hvertfall suveren! tviler sterkt på at han selger unner 100, om noen er int, så er det bare å slenge inn et bud! :)
Skal ikke banne på at det er den samme, men da jeg var på utkikk etter en GT4' for drøyt to år siden, så lå det en strøken, hvit bil ute som hadde gått litt under 100k og var priset til 160 eller 170 tusen... ;)
 #422361  av supratt

Hehe, er jo i hvit de bilene der virkelig gjorde seg bemerket, med litt Castrolreklame på :D

Rød og sort Gt4 er "oppbrukt", denne skiller seg ut på en positiv måte, clean :D

Men, er redd han må under 100k for å få solgt den ja....Har selv prøvekjørt og kikket på bilen ( kjenner eieren), og mekanisk og teknisk er den meget bra, men skulle strengt tatt hatt ny lakk...
 #422377  av Holger

Roar ja, trivelig kar :) leverer varer på karosseri avdeling på jobben vår.

synes ikke den var så veldig dårlig i lakk jeg?
 #425335  av Myklebust

Hei! Er bilen solgt eller? Køyrte rundt i kvit Carina II ei stund, flott farge til sommern :)
 #426091  av Holger

Neida, den er til salgs enda. 95 tusen :)