TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Annonsetips (finn/autodb/blocket/etc)

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #449688  av Inz4ne
 
Har sett boks for salg enkeltvis før, og du får sikkert en lagd i glassfiber fra folk som kan det, men det er nok enklest å bare kjøpe en med boks.
 #449792  av devilsix
 
Toyota Celica 1.6 ST 1976, kr 30 000,-

Bilde

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=60832458
På grunn av for mange prosjekter vurderer jeg nå (med tungt hjerte) å selge min Toyota Celica.

Bilen har, med noen få unntak, stått lagret i garasje siden begynnelsen av 90-tallet, da ble den kjøpt i deler, og påbegynt sammensatt. Neste eier fortsatte jobben, men solgte den til meg før han ble ferdig. Jeg har hatt bilen stående siden 2008.

Bilen er ikke kjørbar, og må hentes på henger. Karosseriet er veldig bra med tanke på rust, men noe er det selvsagt. Det verste jeg har funnet er i venstre nedre hjørne av vinduet i bakluken.

Bilen har vært understellsbehandlet, og motor/motorrom er restaurert og lakkert. Det har vært noe sveising i kanaler. Tectylen har løsnet flere steder, men ut i fra det jeg kan se skjuler det seg ikke rust under.

Felgene som står på er supersjeldne Ronal Kleeblatt magnesiumsfelger, med originale lettvektsmuttere (mangler 2-3 stk) og senterkopper.

Det følger med litt deler som var med når jeg kjøpte bilen. Jeg har også handlet inn noe deler, bl.a bremsedeler og monteringsdetaljer.

Dette er et meget bra utgangspunkt for de som ønsker å kjøre rundt i en av Toyotas mest ettertraktede veteranbiler fra 70-tallet. Det er meget lite rust sammenlignet med hva man kan forvente å finne på en 70-talls Toyota. Bilen bærer preg av å ha stått lagret innendørs lenge, på godt og vondt. Bakakselen har uheldigvis låst seg på ett eller annet tidspunkt de siste par årene, sannsynligvis er det bremsene som henger. I følge forrige eier skal motor være bra.

Bilen er ikke registrert på meg, og heller ikke på forrige eier. Jeg har vært i kontakt med eieren fra 90-tallet, og han skulle selvfølgelig være behjelpelig med å omregistrere den på ny eier.

Jeg har prøvd å ta bilder som viser bilens generelle tilstand. Om noen etterspør bilder av spesifikke deler av bilen vil jeg ordne dette og oppdatere annonsen.

Jeg jobber en del nattskift, og ønsker derfor å kontaktes på mail eller SMS i første omgang. Deretter kan vi bli enige om et passende tidspunkt for en hyggelig bilprat!

Bilen vurderes solgt til høystbydende over 30.000. Dette er en bil som stiger jevnt og trutt i verdi, og er i ferd med å bli en av de mere populære japanske veteranmodellene, på linje med Datsuns Z-biler, Mazdas 70-talls coupéer osv. Her har du mulighet til å sikre deg et veldig bra utgangspunkt for en bra bil, som bare vil stige i verdi i årene som kommer.

NB!
Hvis det blir mye interesse vil budrunde bli avholdt. Det blir dermed ikke mulighet til å komme kjørende oppover med lomma full av tusenlapper for å hente bilen på dagen, jeg vil la alle interesserte se over bilen og komme med bud før et eventuelt salg.
 #449821  av Myklebust
 
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=60858684 En som smører tjukt på? :roll: Fin bil, men fyren har ødelagt den litt med "rustbeskyttelse fra biltema" i hjulbuene.. også den bulken då! :shock:

Ellers liker eg interiøret, og bilen er nok skikkelig bra!
 #450006  av Robinsx
 
Hvordan er det med denne regelen om at om en bil har vært regga i EU så skal den kunne godkjennes i norge å. Er dette på 1.15 eller normalt grunnlag?

Tenker på denne

http://www.blocket.se/vastmanland/Toyot ... w=3&last=1
 #450020  av ArildM
 
Hva er det du sier???? :shock:

Det er jo en godt bevart hemmelighet blandt MR2 eiere (og kun SW20 Mr2 eiere!) at med noen fete setetrekk, ratt trekk, og en boks rød spraylakk fra biltema har du interiør i MILLIONKLASSEN!
BASTA!

Banne i kirka du liksom 8) :lol: :lol: :lol:
 #450022  av mr2pondus
 
ArildM skrev:Hva er det du sier???? :shock:

Det er jo en godt bevart hemmelighet blandt MR2 eiere (og kun SW20 Mr2 eiere!) at med noen fete setetrekk, ratt trekk, og en boks rød spraylakk fra biltema har du interiør i MILLIONKLASSEN!
BASTA!

Banne i kirka du liksom 8) :lol: :lol: :lol:
Jeg vil heller ha ny svigermor,før jeg måtte rattet rundt med Drygolins fargeprøver foran nesa.
 #450024  av Makk
 
Dere to er mine nye personlige helter.

Selv jesus kristus him fucking self har ingenting på dere to.

Ã… ja, den kassa med putinov er jeg godt nedi her i deutschland
 #450028  av ArildM
 
Skjønner jeg rett og slett bare må skrinlegge planene mine. Tenkte å gjøre akkurat det samme med Smokey :(
 #450036  av celicat23
 
Ikke at jeg sier at det å lakkere interiøret er pent - for det er det sjelden - men PÅ DEN BILEN så var det lakkerte interiøret det peneste med hele bilen, eller? Rust og styling som så ut som det var stjælt fra høgger'n og festa på bilen med 2 bugg og en tube tre-lim, mangler kanalskjørt, verdens kjipeste setetrekk etc... Det lakkerte interiøret var faktisk pent i forhold til resten av bilen.
 #450038  av Inz4ne
 
Til å være lakkert interiør så er det vel det fineste jeg har sett omtrent, ville ikke hatt fult så mye men noen detaljer i biles farge kan faktisk være pent.
 #450060  av ArildM
 
Hehe, håper dere skjønte at jeg kødda om å lakkere interiøret på Smokey :mrgreen:
Hva som er finest på bilen? Hoff, da er det jaggu ikke mye å velge mellom på den der nei :(
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11