TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Annonsetips (finn/autodb/blocket/etc)

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #450069  av Inz4ne
 
Tja, lakkering av interørdetaljer kan være fint det, om det gjøres fint og ikke er overdrevet.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=61640287

Noen som kjenner til denne? Frister en del, feriepenge formelig brenner på kontoen :P
 #450072  av ArildM
 
Fremdeles til gode å se et smakfult lakkert interiør :roll:
Sett på den GT4en selv, ser ikke så ille ut :) Prosjektkar, men en av de bedre prosjektene jeg har sett.
 #450074  av Inz4ne
 
Så en svart en i bodø som trengte etterkontroll hvor alt skulle være fikset, men bakfanger var most, følgte riktignok med en ekstra, men så var bodø litt for langt, den lå til 30k og tror faktisk den ikke ble solgt, noe som overasket meg en del.
 #450082  av ArildM
 
Har aldri vært redd for å kjøre landet på langs bare for å få en god deal :)
Carinaen kjøpte jeg usett i Tønsberg, 70 mil unna :D
Tok med gaffatape og verktøysett, trengte ingen av delene :)
 #450083  av Inz4ne
 
Ikke noe problem å kjøre langt sånn egentlig, men var litt dårlig råd på tiden så kunne betalt for bilen men hadde ikke hatt igjen nok til å hente den, og så ble annonsen fjernet pga tid :P Og jeg glemte jo å lagre den.
 #450174  av Inz4ne
 
Med litt googlefu og litt tid så fant jeg igjen den svarte faktisk, og fant samtidig ut at det var over 40k i heftelser på den så da ble den veldig lite atraktiv :P
 #450251  av ArildM
 
Regnr: SHT (SHIT!)
Et rent sort interiør og den der hadde vært strøken!
 #450254  av Inz4ne
 
Syns den hadde vært fin om det bare hadde vært instrumentpanelet som var gult, men blå seter og gule detaljer rundt div annet nei takk.
 #450672  av sneakypeek
 
^ Jepp, er veldig hyggelig priset i.f. til de andre, mtp km og modifikasjoner. Derfor jeg er skeptisk ass. Kjedelig med ras halvveis over fjorden.
Blir brått en tur opp og ta en titt på den, mener jeg har sett den her på forumet før også. Noen tidligere skader etc? Rimelig klar for og handle Supra ila de neste mndne, ellers blir det og importere inn en selv. Noe en bør være ekstra påpasselig på og sjekke / spørre når den har fått såpass med mods?
 #450673  av Makk
 
Den bør jo være bra når dem tør stille 3000km garanti på en monstertrimmet superbil.

Reis å se mann! Hører fort om motoren høres ut som et utedass.
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11