TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • *Sold* 1996 Carina E 1,8SLi stv

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #443819  av Leif Gunnar
 
Tenkte jeg skulle lufte ideen her ang salg av bilen min, før jeg faktisk legger den ut på finn også.

Har en 1996 modell, Carina E 1,8SLi Stasjonsvogn som jeg skal selge snart. Bilen er kjørte moderate 340.000 km, som er sånn midt på treet for en god Toyota.
Jeg kjøpte bilen i 2010, og etter dette er det gjort en del med den.
H&R Fjærer foran og bak 40mm
Røde Koni foran og bak
HKS Powerfilter
Skiftet alle 4 dysene
Gjevnlig servicer.
Lakkert speil
Nye klarglass blinklys foran
Byttet den originale kjedelige grillen med T-grillen. Har også Hellagrillen med ekstra lamper med hurtigkobling.
Sidemarkeringslys foran og bak i fangerene.
El. vinduer foran
Sentrallås.
Byttet høytalerene med toppserie fra Clarion foran og bak (montert inni dørene, slik at det ser originalt ut)
Enkel eksoshale, som passer perfekt i original utsparing i bakfangeren.

Det følger med 4 stk Dezent 17"x7,5" felger (uten dekk),
5 stk Limited Chrome 16" felger (4 nye dekk i Juli 2014 og en felg fremdeles i eska),
4 stk 15" alu felger (ukjent merke, men gode piggfrie dekk),
4 stk 14" originale alu felger med slitne piggdekk
4 stk stål felg med ca ubrukte sommer dekk (kun kjørt 2-3 uker)

Sony Xplod spiller med Aux-in i front, CD (MP3) og USB. Utganger for front, rear og sub.
Kan selges med 2x12" Sony Xplod i kasse med forsterker (funker fjell i den bilen) mot ett lite tillegg.

Dette er en britisk produsert bil, men framdørene er byttet med dører fra japansk utgave (de som ikke ruster)


Bremsene ble byttet i fjor høst.
Olje og filter byttet i juni i år.


Følger også med ett ekstra sett speil (lakkerte), alle 3 grillene, original fjærene, originale blinklys foran, og mye annet ekstra som jeg har liggende

Komplett med hattehylla og rollo (noe som kan være vanskelig å få tak i).


Pris: 20.000,-
Sist redigert av Leif Gunnar den 01 nov 2022 08:21, redigert 1 gang totalt.
 #464924  av Leif Gunnar
 
skymax skrev:Sikkert ett dumt spørsmål, men har du denne bilen enda? Viss ikke, vet du om den enda lever?
Hei. Nei, denne bilen ble solgt etter en måneds tid. Vedkommende som kjøpte den gjorde desverre ikke mye positivt med den heller. Under ett halvt år etter jeg solgte den, dro han visstnok av veien og knuste den.

Egentlig veldig trist, for jeg hadde lagt mye arbeid i den bilen :P