TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota Starlet 1.3 KP61 RWD 1984, 118 800 km, kr 30 000,-

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #448573  av Myklebust
 
Steike for en bil! Skulle akkurat til å linke denne i annonsetips-tråden! Hadde en sliten sånn en stund i fjor, fantastiske biler :)
 #448911  av TuLa90
 
Etter mye interesse på bilen og gode bud, så valgte jeg faktisk å beholde den selv.

Grunnen til salg var på grunn av plassmangel, har nå fått meg garasjeplass til Starleten så da beholder jeg! :D
 #448917  av ArildM
 
Du vil ikke angre!
Dette er jo en perle av en bil, og disse dukker ikke opp så ofte lengre :)
Du måtte i alle fall ha sett lenge etter for å finne noe tilsvarende til denne prisen :)
Såe er det jo bare å få David til å sette inn en 20v motor om du skulle kjede deg :mrgreen:
 #448919  av TuLa90
 
Jeg merket at jeg kom til å angre veldig om jeg selger den! Kommer ikke til å finne et sånt eksemplar i den prisklassen igjen nei :)

Haha, har langtidsplaner for den, da tenker jeg på fullt technotoy understell i første omgang, deretter kommer jeg nok til å sikle etter en 4AGZE eller lignende ja :P
 #448938  av Myklebust
 
Du din tease! :lol: Godt valg! 8)
 #448960  av TuLa90
 
Haha jo takk :D

gleder meg rått til å få gjort alt med bilen, men blir som sagt langtidsprosjekt da det krever en del av lommeboka :)
 #449662  av Myklebust
 
Ombestemt deg igjen? :shock: Trenger en bruksbil nr 2, men ligger litt høgt i pris dessverre :|
 #450816  av toyotakp61
 
den e no komme på averøya te en kjenning av me ;)
 #458209  av Mario
 
Heisann!

Ser at det er lenge siden noen postet i denne tråden. Samboer og jeg vil gjerne selge vår Toyota Starlet fra 1988. Den kjøpte vi av min stefar, som hadde arvet den av hans avdøde tante. Tanta var misjonær så var for det meste i utlandet så vår "Starlet Johansen" satt for det meste i en garasje på Vestlandet.

Hu har bare kjørt en 95000 km. Har bittelitt rust og har noen parkeringsbulker. Vi kjøpte nye sommerdekk, og strammet bremsene etter at vi kjøpte den.

Her er finn.no lenka:

https://www.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=103542403