TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • 90 mod mr2 hardtop vurderes solgt. *SOLGT*

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #454215  av Nils
 
Vurderer å selge mr2 hardtop prosjektet mitt grunnet manglede tiltak og interesse.
Lufter stemningen her på forumet før den eventuelt havner på finn.

Importert fra Holland av meg i 2011. 2.0 liter (3sge), 156 hester. Bilen er nylig Eu-godkjent, og kilometerstand er ca192000.
Det jeg har gjort med bilen i mitt eie er bla. bytte av bremser til store 92+ bremsene. Alt nytt der, calippere,skiver,klosser.
Har også byttet begge kanalene grunnet rust.
Bytta pakning og bolter på kam-deksel pga. oljesvetting.
Kan nevne at førerdøra er angrepet av rust, men har erstatningsdør i mye bedre stand som følger med. Fargen på denne er samme, men mistenker at bilen min er lakkert opp en gang, så usikker på om det er 100 % match.
Tenningsdeler som fordelerlokk,plugger samt pluggledninger er nytt.
Det er ikke stereo i bilen, bare et åpent hull i dash for dobbel-DIN installasjon. Følger forøvrig med en oppbevaringslomme til å fylle hullet under spiller ved montering av en "vanlig" spiller.

Har forøvrig en haug med nye deler til bilen som aldri har blitt montert. Kan nevne gule Koni, H&R senkefjærer, 94+ baklykter, hvite blinklys foran og på side/skjerm, moongoose eksos, alu radiator, 94 bagasjelokk med tilhørende vinge(begge i blå farge), Shineauto sideskjørt, frontleppe replica av 92+ utgaven, div. endeledd/balljoints til understell osv... En 98 replica vinge i carbon-look kan følge med. Denne har noe suspekt passform.

Bilen står på lette Enkei Rpf1 i 8+9X17 med 215/235/40. Felger/dekk er nesten ubrukt. Har også nye vinterdekk på noen kjedelige 15" alufelger.

Se prosjekttråd for bilder og annen info.

http://ts-ogn.no/phpBB3/viewtopic.php?f=61&t=39530

Sikkert glemt noe, PM eller ring/tekst 91178173 for mer info.

Pris 39000,-
Sist redigert av Nils den 26 nov 2016 01:06, redigert 1 gang totalt.
 #455127  av Nils
 
Fremdeles til salgs hvis noen vil ha en hardtop i hus før vinteren.
Pris kan diskuteres.
 #455131  av ArildM
 
Må si at dette er billig for en spesiell MR2 med mye godbiter medfølgende! 8)