TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • MR2 Turbo *SOLGT*

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #456306  av Makk
 
Har egentlig kjøpt det meste til Celicaen.

Famous last words.

Nei blir vel under puta denne gangen, foreløpig sitter jeg trygt i en bra jobb, men det sa jo gutta i oljen også :p

Edit : Ustabil MR2? ikke min gamle ivertfall, de flapsene foran framdekka og fersk 4hjulskontroll på godt understell så er dem fine på fart :D
 #456308  av ArildM
 
Hehe, har flapsene, og fersk 4hjulskontroll. Er jo stabil, men jeg har kjent bedre biler i høy hastighet :)
 #456309  av Makk
 
Begge henda på rattet så gpr det fjongt, vi kjører litt andre biler enn merce w124 og volvo 7førr her som du vet heheheh :D
 #456311  av ArildM
 
Fikk 210 i en lang nedoverbakke med morsans 740. Skal ikke stå på innsatsviljen til en ung idiot :lol:
Sw20en trives best i 80-160 synes jeg :) Fin criuise fart :)
 #456315  av Makk
 
Uff, ikke minn meg på den tiden jeg var samme som dem toskene jeg ler av nå.

Super råne bondesønner på bygda med gamle drittbiler som har kappa fjører og derfor kjører fra hvasomhelst fordi han "kjenner" veiene.

Dem blir like sinte hver gang jeg sier til dem at deres biltema kappskive til 39.50 kjøpt på tilbud er vel kansje ikke helt på nivå med bilfabrikantenes millioner på understellsforskning per år :mrgreen:

Oh the denial.
 #456316  av ArildM
 
Tror jeg hadde no slags klemmer på mine fjærer. Men gikk over til et faktisk senkesett etterhvert :)
Solgte bilen og han som kjøpte den sa at den hadde 9 hakk feil på tenninga :roll: Kanskje ikke rart den gikk litt dårlig mot slutten.

Good old days :) Flaks at det ikke gikk med liv.... Glad ungdommen i dag spiller Wow(?) og arver en dau stasjonsvogn med FWD.
EDIT: De ser vel på at andre folk spiller Wow på YouTube? Eller var det twitch? Gad jeg er gammel :lol:
 #456317  av Makk
 
Tbh min generasjon var siste som faktisk kunne "gaming"

CS er for retards, COD er for folk uten hjerneceller og WoW for feite gamle menn som tenner på alver med lilla hår og gigantiske pupper omsirklet av et antigravitasjonsfelt.
 #456318  av ArildM
 
Starta med lan i stua hjemme hos meg, windows 98 og duke nukem. Var vel på barneskola det. Kjøpt en 10mbit hub som vi hadde. Det var tider det :)
Lånte etterhvert menighetshuset i bygda i helgene, ble mye Doom / Quake / Serious Sam / Unreal / RA2 og Age Of Empires 1 & 2. Etterhvert ble CS 1.6 den store hitten, det var vel mot slutten av nerdeperioden min :) Var journalist på TG og hadde kompressorkjølt Pentium 4 1.6Ghz @ 3Ghz i 2001 tror jeg.Satte no verdensrekorder osv.
Ble lei, så ble det drikking, råning og bygdafester, frem til jeg gikk lei av det også.
SÃ¥ ble det etterhvert bare bil som hobby, og data som arbeid :)
Merkelig off topic, men men, bilen er jo solgt :lol:
 #456319  av Makk
 
Lyst å komme på besøk en helg Arild? Har gjesterom og masse gamerkompisser, vi kan snakke 3s-gte og game wildly.

Jeg har 8x gaming pc'er med 2008-2012 performance oppkoblet i LAN med win xp og kun de spillene, pluss litt mer enn de du ramser opp.

You say the word og gjengen er klar ;) ;)

Ta det med ro du blir ikke voldtatt,, jeg har asiabrud sol jeg spruter i jevnlig.

Pickup/fetch fra Vigra airport er selvfølge ;)
Sist redigert av Makk den 11 feb 2017 22:25, redigert 1 gang totalt.
 #456326  av ArildM
 
Skal ikke se bort fra at jeg tar det tilbudet ei helg en gang :D :!:
Starcraft har jeg såvidt spilt :oops: Alltid vært bedre på drikkinga enn spillinga. Selv om jeg "scouta" folk sånn at de kokte i sinne på CS1.6 i sin tid :lol:
 #456327  av Makk
 
Ble litt vel homo erotica i går, men det gikk ikke værst utover dette forumet heldigvis.

Kansje på tide og stenge denne "salgstråden"?