TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • MR2 Turbo *SOLGT*

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #454400  av Makk
 
.
Sist redigert av Makk den 19 feb 2017 22:50, redigert 2 ganger totalt.
 #454630  av Makk
 
Bud ønskes, om ingen gidder så får jeg ta det selv når jeg er ferdig med huset

Oppdaget brunst på bakerste kanaler som bør skjæres ut og sveises, bilen lagres i garasje så det blir ivertfall ikke værre av der den står.

Skiftet olje og filter på motor for 1 uke siden, ferdig montert keyless og fjernkontroll sentrallås nå, nye låser til dører på vei i posten.

Komplette kanaler begge sider fra England for 3000,- vurderingssak og bestille og kutte av bakre flapsene for innsveising, har inspisert fremover og resten er bra, skyldes garantert de jævla svampene som ligger horisontalt i kanalene med inntakene under luftinntakene fra vinduene...
 #454636  av angrykid
 
Kunne du tenke deg innbytte i tysk stasjonsvogn med 300 hk? :-)
 #454639  av angrykid
 
Bilder kommer etterhvert. Litt info.

2000 modell e39 540 v8 tunet av optituning i Trøndelag til ca 300hk. Gått 198000 km, nylig EUgodkjent. I den forbindelse ble det byttet litt deler i forstilling og tatt 4hjulskontroll. Burde bytte olje på girkasse, men det har jeg ikke prioritert enda. Ellers så er det brukbare sommerdekk og dårlige vinterdekk. Grått skinninteriør, manuelle seter. Egenbygget basskasse med 2x 10" med egen forsterker som kan følge med. Har også takboks, senkesett og slepekrok liggende på lager. Kan kanskje følge med om vi blir enige om pris. Jeg ser for meg en pris rundt 100 000 en plass, så ett mellomlegg fra din side er ønskelig. Skal se om jeg rekker å ta noen bilder av bilen i morgen, men jeg har ikke rukket å vaske den den siste uken pga alt for mye å gjøre og for liten tid. :-)
 #454641  av angrykid
 
Den er grei. :-) skal ta kontakt om jeg får solgt min først da. :-)
 #455279  av Makk
 
Kjøpers marked for tiden :p kun pengeløse tullinger på facebook sider og 500 per måned til finn.no er jo helt sinnsvakt.

Fortsatt til salgs, sto plutselig litt i veien hele bilen, men det betyr ikke vrakpant altså :p
 #455588  av Makk
 
Kjøp deg selv et fint nytt bilbatteri med en hel bil på kjøpet !! og gi deg selv i julegave :)
 #456286  av CelicaTurbo
 
Gratulerer da! Men Celicaen skal du beholde?
 #456294  av CelicaTurbo
 
Hehe, nei det er en fin bil men når jeg eide Celica da savnet jeg MR2-en min :)
 #456295  av Makk
 
Vel jeg går og føler på det, for MR2 er en mye bedre kjøremaskin enn Celica, men som høyhastighetscruiser er den fullstendig slått av Celican, mer stabil bil i 200 pluss skal du lete lenge etter.

Hadde min oppe i 280 i lengre tid på autobahn i kappkjøring med en av de helt nye nissan gt-r'ene (han var ikke vanskelig å be haha) og det føltes like trygt som i 30 km/t

12 mil - 60 liter bensin, rekord? :lol:

Jeg har 4 biler, mc og oppussingsprosjekt, noe måtte jeg dessverre velge bort.
 #456301  av ArildM
 
Trodde du mente at SW20 var stabil i 200km i timen :lol:
Greit å få unna noen biler innimellom da :) Mer penger til Celicaen? :wink: