TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mr2 AW11 selges

  • For salgsannonser for biler.
For salgsannonser for biler.
 #455489  av TM custom
 
har en ganske strøken 1986 mod Mr2 Uten takluke eller targatak med en en litt spesiell motor. som jeg tenkte å lufte for salg

bilen ble totalrestaurert i 2003. er originalt hvit men den ble lakket om til rød da dessverre. men grunnet motortrøbbel så har den stått lagret inne siden 2004 så karosseri er helt strøkent
jeg kjøpte den uten motor for to år siden og har satt inn en ganske gromt bygd sugetrimmet motor.
for å nevne noen ting på motoren så har den gems motorstyring, jenvey innsug med individuelle gasspjeld, letta svinghjul, TRD stempler +++
den har nå originalt eksosanlegg noe som ikke er helt optimalt på denne motoren. burde ha grenrør og "sportseksos"
bilen er nå nylig EU godkjent
 #455495  av ArildM
 
Heftig liten sak :) Hvilken effekt snakker man da?
AW11 kan varmt anbefales til alle som ikke har prøvd!
 #455507  av TM custom
 
Skulle vist være 180hk ifølge han jeg kjøpte motoren av. Men det var jo med mye grommere eksos da
 #455514  av ArildM
 
Kul sak :)
Hvordan tenker du å prise noe slikt? Er jo ganske unikt (synes i alle fall jeg som er Mr2 entusiast deluxe) :)
 #455516  av Tribalti
 
Dette hørtes veldig interessant ut! Hva tenker du i pris?:)
 #455518  av TM custom
 
Er veldig vanskelig å prise noe slikt da det er for spesielt interesserte. Blitt fortalt at den burde være verdt 70-80 men er jo ikke helt 100% så har egentlig sett for meg 60k
 #455520  av ArildM
 
Synes prisvurderingen er helt korrekt. Et rustfritt sjeldent chassis med en såpass grom motor bør tilsi en absolutt rett prisvurdering. Men om evt kjøper er enig i det, det vet jeg ikke :) Uansett MYE moro for en slik pris :)
 #455635  av TM custom
 
har ikke noen bilder desverre. vis noen er interesserte så kan den sees i bærum. vinterpris 50.000kr
 #455661  av Tribalti
 
Jeg kan ta meg en tur, når passer det å få besøk?:)
 #455706  av Tribalti
 
Har du nummer eller lignende jeg kan ta kontakt på?:)
 #455751  av TM custom
 
Nr mitt er 95013408
 #456952  av ArildM
 
Ja, denne ble solgt. Ny eier har laget prosjekttråd på forumet :)