TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ØK: Strøken mr2 mk1 late 86'+

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #236057  av sindrejl
 
Er så drittlei av folk som skriver, "STRØØØØKEN MR2 TILSALGS!", så er det et rusthelvete hvor halvparten er skrudd sammen med treskruer og resten er ihjelrusta. Så på en slik bil idag hvor lakken var kliss ny og resten av bilen et stort kaos annonsert som "Strøken".

Derfor om noen har en god mr2 som de vil selge og er ærlig om feila på bilen så værsåsnill, ta kontakt med meg, men vil ha noe som funker og helst ikke er rusta sammen.. vil ikke ha "prosjektbil", skal ikke være røyka i, ikke ha 500 wonderbaums i frontruta og ellers være pen og hel. Jeg betaler det bilen er verdt. HELST "latespec" 86' ++ men har du en særdeles bra stand 86' går det greit. Vil også helst ha elektriske vindusheiser :) Om noen vet av en som kan importeres så ta kontakt for gi mr2'en en snill eier ;)

Mvh
Sindre
47394636
sindrejl@start.no

 #236108  av ArildM
 
Bare å ta turen til stjørdal da å kikke på min bil :)

Skal mekke på plass fjærene til import bilen i løpet av uka, så da blir det tur på biltilsynet på Stjørdal ganske snart, og da har jeg forhåpentligvis 2 Mr2'er med skilder og dermed selger jeg den ene. Hvis alt går som planlagt så tar det vel neppe mer enn en uke eller 2 :)

Har salgstråd på forumet, send pm hvis intressert :)

 #236122  av sindrejl
 
har da gjort det men du er så trææg :P Var det ikke rust på din ?

 #236202  av ArildM
 
Hehe, nesten skammelig at jeg har annonsert bilen for salg i det hele og det store :roll:

Er rust på min ja, skal ikke nekte for det, men tror ikke du finner noen i norge som er rustfrie...

Mengden rust på min er heldigvis begrenset da :)

 #236206  av James
 
Savner du gamlebilen sindrejl? :) Å gå fra Supra mkiv til mr2 mk1 er det ikke mange som gjør :wink: eller skal du forsatt beholde Supraen?

 #236224  av sindrejl
 
James skrev:Savner du gamlebilen sindrejl? :) Å gå fra Supra mkiv til mr2 mk1 er det ikke mange som gjør :wink: eller skal du forsatt beholde Supraen?
ja savner egentlig "marianne" litt.. skal faktisk gå fra supra til mk1 og så begynne motorprosjekt etter sommersesongen ;) har litt med økonomi å gjøre også er jeg redd.. lurer på hva som blir morsomst.. 20ventiler og komp eller 3.gen 3sgte :)

vet det er vanskelig å finne uten rust, men må iallefall gå an å finne en i litt god stand fordi, noe din muligens er.. men er litt pirkete på farge og vil ha elektriske vinduer :) Tittet som sagt på en som skulle være dønn strøken og rustfri.. tilogmed stolfestene var gjennomrusta.. uff
Sist redigert av sindrejl den 23 apr 2007 19:35, redigert 1 gang totalt.

 #236225  av ArildM
 
tydeligvis mange Mk1 selgere som ikke har "helt rent mel i posen" :roll:

 #236227  av sindrejl
 
ArildM skrev:tydeligvis mange Mk1 selgere som ikke har "helt rent mel i posen" :roll:
definitivt.. skrøyt fælt av kliss ny lakk men var jo masse hull det manglet skruer i som gjorde at fukta kom rett inn i bagasjerom, kupee og i fronten.. LURT! må da gå an å ta litt vare på stakkars mr2'ene :(

 #236350  av cameleon
 
hei sindre :)
ikke for å ødelegge et eventuelt salg her inne fra personer, men OM jeg hadde vært deg, så ville jeg tittet litt på mr2er i statene. er utrolig lav dollar nå og du kan få deg noe helt sinnsykt om du bare leter litt på amrikanske sider. f.eks kan du logge deg inn på det amrikanske mr2 forumet http://www.mr2oc.com der er det mange som selger bilene sine samt kjøper :wink:

 #236364  av sindrejl
 
cameleon skrev:hei sindre :)
ikke for å ødelegge et eventuelt salg her inne fra personer, men OM jeg hadde vært deg, så ville jeg tittet litt på mr2er i statene. er utrolig lav dollar nå og du kan få deg noe helt sinnsykt om du bare leter litt på amrikanske sider. f.eks kan du logge deg inn på det amrikanske mr2 forumet http://www.mr2oc.com der er det mange som selger bilene sine samt kjøper :wink:

takk jeg får ta en titt der, men er så dyrt å få dem til norge :( hvordan er reglene? må vel vise bilen uansett så kan ikke kjøpe senka og styla osv right?

 #236394  av ArildM
 
Var innom biltilsynet i dag og spurte om styling og felger.

Fikk til svar at så lenge det var i hensyn til lover og regler så gikk det greit. Dem måtte altså ikke ha orginalfelger, stylinga var han mer vag på. Men så er heldigvis StyleAuto stylinga tüv godkjent :twisted:

 #236446  av sindrejl
 
ArildM skrev:Var innom biltilsynet i dag og spurte om styling og felger.

Fikk til svar at så lenge det var i hensyn til lover og regler så gikk det greit. Dem måtte altså ikke ha orginalfelger, stylinga var han mer vag på. Men så er heldigvis StyleAuto stylinga tüv godkjent :twisted:
joda men felgene dine er garantert over de prosentene man egentlig har lov å øke tror jeg.. vel vel er ikke sikkert dem bryr seg :)

 #236536  av andre 1
 
Bare ikke finne på å vise i kr.sand om du skal ta inn fra det store ytland ,der er de mer en litt firkantet .

 #236539  av sindrejl
 
andre 1 skrev:Bare ikke finne på å vise i kr.sand om du skal ta inn fra det store ytland ,der er de mer en litt firkantet .
like firkantet som bilen? da er de jaggu vanskelige å ha med å gjøre ;)

 #236549  av andre 1
 
Hehe ja !en kammerat som skal til å godkjenne en supra fra statene nå ,han skal vise i mandal så får vi se hvordan det går .