TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mr2 MK2 ØNSKES KJØPT

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt

 #260144  av Kristian
 
Tålmodighet så finner jeg nok noe som går for ikke så altfor mye enn 40tusen da. Måtte jo bruke mye penger på den forrige mk2 jeg hadde , å den ga jeg 100tusen for. IJB kjenner nok til den:)
Bare bilen går så er jo det et greit utgangspunkt

 #260148  av ijb
 
kjenner godt til gamle bilen ja :wink:

 #260333  av Kristian
 
inzane knekker nok snart sammen å selger sin BILLIG:)

 #260339  av ijb
 
Kristian skrev:inzane knekker nok snart sammen å selger sin BILLIG:)

hehe, er jo låv å håpe :wink:

 #260353  av Kristian
 
Sender litt mail på dem til 50-60tusen og maser innimellom så regner med å få napp der til slutt hehe:) Helt sikker noen som har kjøpt sommerbil på impuls og vil bli kvitt til vinteren pågrunn av manglende plass og slikt.

 #260515  av inzane2012
 
Kristian skrev:inzane knekker nok snart sammen å selger sin BILLIG:)
tja, vi får se:) hehe...hadde egentlig håpt at fattern skulle knekt nå snart så jeg kunne gått ned i banken å fått lån, så hadde jeg reist strake veien ned til guffen og plukka opp bilen hans:) men ser mørkt ut nå, så spørs om ikke jeg heller jobber enda mer overtid for å få råd til overhaling hos toyota...

PS, såg på forrige side at du ville se noen bilder, så vist du ikke allerede har funnet proskjettråden min kan du klikke her: http://www.ts-ogn.no/phpBB2/viewtopic.php?t=19753 ligger noen "gamle bilder fra tidligere i sommer der, men har ikke gjort noe mer med bilen etter den tid, bortsett fra å hatt sex med en fortauskant...

 #260542  av angrykid
 
Du kunne sikkert fått min for 60 000 uten anlegg og sommerfelgene..

 #260551  av predator
 
Min går for 50.000 :D

 #260586  av Kristian
 
Inzane sier om pris da?:)

 #260642  av inzane2012
 
Kristian skrev:Inzane sier om pris da?:)
ikke 50 hvertfall:) dessuten så føler jeg på meg at jeg nesten MÅ få fikset opp vertfall det aller mest nødvendige før jeg selger bilen da en potensiell kjøper kanskje har ett stykke å reise...

 #260683  av cameleon
 
Bare ett lite tips. Det kan lønne seg å sjekke ut forskjellige auksjonssider her på nettet. Man kommer ofte over biler som går for ingenting. :)

 #260821  av Kristian
 
hvilken sider da f,eks?;)
Tror jeg finner en til ca den prisen jeg vil virker det som , mange som har sittet lenge med bilene sine rundt om.