TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota Supra mk4 ØK

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #256678  av TomKald
 
Kan ver høgrestyrt , men ellers er alt det samme! kontakt meg om du har ein supra tilsalgs. så kommer vi til enighet om noe :)

mvh
 #256718  av TomKald
 
soltec skrev:Min er til salgs, venstrestyrt, skilter, euro-spec, manuell,
http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... b2dl374106
hadde eg hatt pengene hadde eg ikke nølt! men 460 blir hakket for masse får ein lærling!

tenkte mer på ein plass mellom 250 000 - 320 000 +-

 #256783  av sindrejl
 
er en her på forumet som selger _RÅ_ rhd til 365

tror du skal slite litt med å finne supra mellom 250 - 320 nå som avgiftene har økt og folk har blodpriser på bilene sine :)

 #256814  av TomKald
 
tenker du på den grå ?

pss, kompis henta forige helg en rhd supra med kvite skilt , fult styling kit , lambodører osv for 300 000! manuelt gir og!

 #256815  av KeNsA
 
TomKald skrev:tenker du på den grå ?

pss, kompis henta forige helg en rhd supra med kvite skilt , fult styling kit , lambodører osv for 300 000! manuelt gir og!
oioi..det var supran jeg ønsket meg! :) Var bra bil det! Hvor går den nå??

Mvh Kenneth

 #256822  av TomKald
 
hehe , går i bergen :) kjørte den lørdag og søndag :) digg :) hehe

 #256827  av sindrejl
 
TomKald skrev:tenker du på den grå ?

pss, kompis henta forige helg en rhd supra med kvite skilt , fult styling kit , lambodører osv for 300 000! manuelt gir og!
det var da godt gjort :) ikke alle som har blåst opp prisene ser det ut som :P

 #256830  av TomKald
 
nei :)

men er det mange regga supraer i norge ? noen som har ca tall...lurer på hvor ofte det kommer supraer til salgs! ( vett att det er umuligt å si sånn egentli da ) :)

 #256832  av KeNsA
 
TomKald skrev:nei :)

men er det mange regga supraer i norge ? noen som har ca tall...lurer på hvor ofte det kommer supraer til salgs! ( vett att det er umuligt å si sånn egentli da ) :)
det er nå værtfall 6 stk i Tr.heim som jeg kommer på nå..! :)

 #256836  av TomKald
 
oki :)

 #256837  av soltec
 
TomKald skrev:tenker du på den grå ?

pss, kompis henta forige helg en rhd supra med kvite skilt , fult styling kit , lambodører osv for 300 000! manuelt gir og!
Helt erlig, så var den bilen ikke så veldig støken, WRC sin er nok en god del mer strøken og gjennomført

 #256842  av KeNsA
 
soltec skrev:
TomKald skrev:tenker du på den grå ?

pss, kompis henta forige helg en rhd supra med kvite skilt , fult styling kit , lambodører osv for 300 000! manuelt gir og!
Helt erlig, så var den bilen ikke så veldig støken, WRC sin er nok en god del mer strøken og gjennomført
Var ikke sagt at den var strøken...BRA bil! :) Ja, er enig med deg at wrx sin er godt gjennomført, men den var helt ribba i hælga på Dragrace! hehe.. satser vettø! :wink:

 #256844  av KeNsA
 
Unnskyld! Mente seff WRC sin! :)