TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Celica T-sport ønskes kjøpt

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #259245  av celicagt4205nord
 
hei.

Er det noen som vet om det finnes mange slike i Norge?vurderer å skaffe meg en slik iløpet av høsten...Har fulgt med på nettet nå i lang stynd å har kun sett en tilsalgs for 330.000

Har det ikke travelt med noe kjøp,skal kjøre opp til sertifikat(etter å ha vært fri i snart 12mnd)nå i september..send meg mail eller ta kontakt på sms(97176842)hvis akkurat DU har en t-sport til salgs som du vil selge til en Toyota entusiast

mvh

Stein Viggo Solhaug, Lofoten

 #260131  av castman
 
ST205 til t-sport t23 er ikke det en kraftig nedgradering da.. :wink:

 #260825  av k_one
 
castman skrev:ST205 til t-sport t23 er ikke det en kraftig nedgradering da.. :wink:
jeg er faktisk ikke så sikker på det...original så skiller det jo kun 12hk, og kjøreegenskapene på en T-Sport er faktisk ganske "hårete".
Tommy Rustad satte faktisk samme rundetid med en T-Sport i Mo i Rana som han gjorde med en EVO 8...og det sier jo litt. (Nå kan det jo hende at det lar seg fint gjøre med en ST205 også, men kraftig nedgradering er vel kanskje å ta i)

For øvrig så ser jeg jo nå at du kanskje mente det som en spøk...LOL

 #260839  av ST205RR
 
k_one skrev:
castman skrev:ST205 til t-sport t23 er ikke det en kraftig nedgradering da.. :wink:
original så skiller det jo kun 12hk

skiller 50 hk 8)

 #260985  av celicagt4205nord
 
nå ble det ikke akkorat en t-sport på meg...fant den ene av dem på nettet på finn.no,men skal jeg være helt ærlig så synes jeg faktisk att celica t23 er ganske fæle orginalt...ser ut som en traktor...den er alt for høy...så har den for små felger...men det er jo en utbedring man kan gjøre hvis man bestemmer seg for å kjøpe.

Men nå har jeg hatt noen biler å brukt ganske med penger på felger,senking,stereo osv osv...å det er jo ikke penger man får igjen når an selger, så denne gangen prøvde jeg å finne en bil som var ferdig sånn som jeg ville ha den så kunne jeg heller betale litt ekstra for det..å det har jeg nå gjort...eller snart har jeg gjort det...bare formaliteter som gjenstår...

Apropo nedgradering fra st205 til t23 t sport er det kanskje en nedgradering effektmessig,men som det blir sagt ovenfor er jo t sportn en kjøremaskin akkorat som st205

Men nå som jeg ikke har sertifikat på grunn av for høy effekt :lol: så fant jeg ut av jeg skulle ha en bil med mer normal motor slik att når jeg får lappen tilbake er iallefall forutstningene for å holde fartsgrensen til stede :D så gjenstår det jo selvfølgelig å se om det går :D

For å si det slik nå har jeg vært uten sertifikat nå i ett år...å det har året som har gått har vært ett sannt helvette uten lappen...10mil har jeg tur retur jobb.så det har vært veldig vanskelig å klare å utføre min jobb...eller møte opp lettere sagt.
Det er mye lettere å være 17 år uten lappen for da vet du egentlig ikke hva du ikke har..
Men når man har hatt lappen i 3 år å plutselig mister den,å blir "frarøvet"den friheten,Først da merker man hvor krise det er å ikke ha den friheten å sette seg i bilen å kjøre dit man vil når man vil...

Så derfor:råere kjøremaskin effektmessig vil kanskje komme til våren...kanskje :D

 #261096  av inzane2012
 
celicagt4205nord skrev:nå ble det ikke akkorat en t-sport på meg...fant den ene av dem på nettet på finn.no,men skal jeg være helt ærlig så synes jeg faktisk att celica t23 er ganske fæle orginalt...ser ut som en traktor...den er alt for høy...så har den for små felger...
er enig med deg der, mk7'n av celica er kunn fin sett forfra...sida og baken ødelegger hele bilen...nei, hadde jeg vert deg ville jeg holdt meg til st205'n:P