TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ØK: Mk3 Supra

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #278502  av mk3_turbo
 
Emnet sier vel det meste. På utkikk etter en Mk3. Gidder ikke spesifisere mere da jeg i utgangspunktet er åpen for alle forslag.
Ikke automat.
 #281016  av Supramk3turbo
 
Det ligger jo en del av de på Tinde.no. Denne foreksempel ser jo ut til å være et prakteksemplar:)

http://www.tinde.no/au/car.tas?Ref=1777645

Ikke så gærn pris heller, vist den er så bra som det er beskrevet.
 #281032  av 2000 ST
 
Du kan få kjøpt min.
90 mod.Sort, 18 tommes oz ultralegera 9tommes bak 8 foran. forsterket topppakning. greddy td06 turbokitt. greddy eller hks elektonisk boostcontroller.
D2 coiloversett. 3 tommes eksos fra svendsen.....
Trenger ny clutch den følgermed og det følger med ny starter, originaleksos, felger og dempersett.
Trenger også å bytte fcd.... er best hos toyparts og på vei.Er gått ca 160.000
Mvh. Terje
 #281168  av toyparts/mvp norge
 
2000 ST skrev:Du kan få kjøpt min.
90 mod.Sort, 18 tommes oz ultralegera 9tommes bak 8 foran. forsterket topppakning. greddy td06 turbokitt. greddy eller hks elektonisk boostcontroller.
D2 coiloversett. 3 tommes eksos fra svendsen.....
Trenger ny clutch den følgermed og det følger med ny starter, originaleksos, felger og dempersett.
Trenger også å bytte fcd.... er best hos toyparts og på vei.Er gått ca 160.000
Mvh. Terje
din bil er jo meget pen også terje.
 #281173  av Supramk3turbo
 
Men bare et lite spørsmål til deg MK3turbo... Har ikke du akkurat solgt en mk3?? Angrer du. he he
 #281197  av 2000 ST
 
toyparts/mvp norge skrev:
2000 ST skrev:Du kan få kjøpt min.
90 mod.Sort, 18 tommes oz ultralegera 9tommes bak 8 foran. forsterket topppakning. greddy td06 turbokitt. greddy eller hks elektonisk boostcontroller.
D2 coiloversett. 3 tommes eksos fra svendsen.....
Trenger ny clutch den følgermed og det følger med ny starter, originaleksos, felger og dempersett.
Trenger også å bytte fcd.... er best hos toyparts og på vei.Er gått ca 160.000
Mvh. Terje
din bil er jo meget pen også terje.
Ja bilen er fin. Vil jo egentlig ikke selge da, men kjering unge og bikkje.......
Må nok ha flere dører ja....