TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota 4-Runner

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #282072  av premo
 
Driver og ser etter en 4-Runner. Men vanskelig når jeg helst ikke vil over 60-70000. Noen som vet om noen. Har trålet de største norske salgssidene og funnet noen men jeg leter selvfølgelig etter det gode kjøpet ;) Noen som vet litt om disse bilene? Den har vel de vanlige Toyota-rust-problemene regner jeg med men lurer litt på motor og slikt. De fleste av disse har jo gått langt og flere har byttet motor på litt over 200000. Noe spesielt en bør passe på?

Er også generelt på jakt etter en stor firehjulstrekker så kom gjerne med tips derso dere har andre biler og anbefale!

På forhånd takk!
 #287791  av outkast
 
hei
jeg har en land cruser hj 60(65) som jeg vurderer kanskje å selge
er litt rust på bak skjermer og sånn men elelrs er den ikke så ille
min bror har foresten kjøpt seg en 4runner , egentlig en fin bil men jeg liker hj60 bedre da den virker litt mer solid og syntes 4runner bakluka er mildt sagt tåpelig .
men du kan jo ta kontakt vis du vil ha litt mer info om hj60 . er ikke sikker på om ejg skal selge den enda men lufter bare tanken , uansett selger jeg den ikke under 40tusen selv om den ikke er strøken . Men dette er jo en evighetsmaskin , når den er ferdig rusta opp i norge går den til afrika og går der noen millioner til :)
lykke til med bil kjøp : )