TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ØK: Toyota SUPRA mkIII

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #284415  av KK-ma70
 
Supramk3turbo skrev:Joda, men uansett. Hadde nok lagt ut litt mer å fått en turbo var jeg han.
Han kan da gjøre som meg og deg, putte i en turbo etterpå når økonomien blir sterkere :D GO 1jz :twisted:
Sporet av noe helt vanvittig nå men.... :mrgreen:
 #284418  av Supramk3turbo
 
Jeg har bare byttet fra Singel til twin turbo :) Go 2jz :lol: Ja, slutt på offtopic nå;)
 #284632  av Lørnings
 
Det har jo ligget mange ute i det siste til under 90.000..en uke siden liksom så var det sikkert 3 stykker. Spesiellt den ene som han påstod hadde 400hk+ :D Det er på autodb de ligger, hvis det er noen da:)
 #284673  av toyparts/mvp norge
 
iskrem skrev:Turbo blir nok montert når jeg får mere penger. :)
kan skaffe en mk3 med turbo i god stand til 95-100
 #284714  av iskrem
 
toyparts/mvp norge skrev:
iskrem skrev:Turbo blir nok montert når jeg får mere penger. :)
kan skaffe en mk3 med turbo i god stand til 95-100
Det hørtes jo bra ut. :)

FÃ¥r du skaffet non-Turbo enda billigere da? ;) :P

Link/bilder forresten? :)
 #284790  av toyparts/mvp norge
 
iskrem skrev:
toyparts/mvp norge skrev:
iskrem skrev:Turbo blir nok montert når jeg får mere penger. :)
kan skaffe en mk3 med turbo i god stand til 95-100
Det hørtes jo bra ut. :)

FÃ¥r du skaffet non-Turbo enda billigere da? ;) :P

Link/bilder forresten? :)
har ikke bilder for tiden, får ikke fatt i nonturbo nei.
 #284866  av iskrem
 
toyparts/mvp norge skrev: har ikke bilder for tiden, får ikke fatt i nonturbo nei.
Jeg skjønner.

Jeg er ihvertfall interessert. Har du noen spesifikasjoner liggende? EU godkjent osv.?
 #285358  av TommR
 
Ville mye heller kosta på de ekstra høvdingene nå å få GTE! Du kommer til å angre hvis du kjøper GE. Rimelig sikker på det. PLuss at det er en dyr/innviklet prosess og kjøre NA-T. Tror faktisk du sparer på det i det lange løp med å kjøpe den toyparts nevnte der. :D
 #285938  av iskrem
 
TommR skrev:Ville mye heller kosta på de ekstra høvdingene nå å få GTE! Du kommer til å angre hvis du kjøper GE. Rimelig sikker på det. PLuss at det er en dyr/innviklet prosess og kjøre NA-T. Tror faktisk du sparer på det i det lange løp med å kjøpe den toyparts nevnte der. :D
Ja du har vel rett. :P

Får vel gjøre det da, 95k-100k er jo ikke så mye mer så det burde gå. Bare jeg får spesifikasjoner så er det snart i boks. ;P
 #285940  av toyparts/mvp norge
 
iskrem skrev:
TommR skrev:Ville mye heller kosta på de ekstra høvdingene nå å få GTE! Du kommer til å angre hvis du kjøper GE. Rimelig sikker på det. PLuss at det er en dyr/innviklet prosess og kjøre NA-T. Tror faktisk du sparer på det i det lange løp med å kjøpe den toyparts nevnte der. :D
Ja du har vel rett. :P

Får vel gjøre det da, 95k-100k er jo ikke så mye mer så det burde gå. Bare jeg får spesifikasjoner så er det snart i boks. ;P
solgt den nå.
 #290723  av TommR
 
Ligger en blå en på autodb, gått 121000 og han skal ha 120. Mener det er en kamerat av han jeg kjøpte min av. Så noen bilder av de to bilene sammen når jeg henta min i Ålesund. Det er auto da, eneste minus. ;)
 #290761  av iskrem
 
TommR skrev:Ligger en blå en på autodb, gått 121000 og han skal ha 120. Mener det er en kamerat av han jeg kjøpte min av. Så noen bilder av de to bilene sammen når jeg henta min i Ålesund. Det er auto da, eneste minus. ;)
Ja det var det da, auto er liksom ikke bil. :P Vil ha manuell. ;)