TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ØK: Toyota SUPRA mkIII

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #284124  av iskrem
 
ØK: Toyota SUPRA mkIII.

EDIT:
Registrert og koste maks. 120k.
Utseendet, altså lakk, styling etc. er ikke så viktig så lenge det er i normal tilstand.
Min. 99% rustfri og uten motorproblemer etc.

TARGA-Top hadde vært supert!
Sist redigert av iskrem den 24 mai 2008 13:46, redigert 2 ganger totalt.
 #284223  av Supramk3turbo
 
Da må du nok spare litt til :)
 #284225  av iskrem
 
Jeg har troen på at det finnes en der ute til den prisen jeg ser etter, om ikke nå i dag så kanskje snart. Haha. :P
 #284240  av KK-ma70
 
iskrem skrev:
KK-ma70 skrev:Dukker alltid opp noe. Hva med import?
Import blir for dyrt igjen med avgifter og sånt, eller så hadde jeg gjort det med engang.

Fant jo en bil her:
http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1797571

Men det er i Finnmark, så nei..
Denne har stått en stund, men det er nok pga av slik du sier: Finnmark. Blir et stykke å reise for de fleste.
Hvis du ikke kjenner noen dær oppe som kan se på bilen for deg. Mulighet å sende den nedover med hurtigruta.
 #284241  av Supramk3turbo
 
Litt må man jo ofre for en slik bil...kan ikke vente til naboen plutselig skal selge en. he he. Neida, men hva er egentlig planen din, siden den ikke trenger å være så pen. Skal du fikse lakk å diverse selv??
 #284251  av iskrem
 
Supramk3turbo skrev:Litt må man jo ofre for en slik bil...kan ikke vente til naboen plutselig skal selge en. he he. Neida, men hva er egentlig planen din, siden den ikke trenger å være så pen. Skal du fikse lakk å diverse selv??
Ja, tenkte å fikse lakk, styling etc. selv. Når jeg først skal kjøpe drømmebilen så skal jeg gjøre den litt personlig. ;)
 #284389  av iskrem
 
2r-e-rik skrev:men til den prisen så er det en bil med sugemotor, automat og over 300 tusen kilometer du skal ha da?
Sugemotor, manuell og 200 tusen kilometer skal jeg ha da tenkte jeg. :P
 #284390  av Supramk3turbo
 
Hvorfor ikke en turbo??
 #284412  av Supramk3turbo
 
Joda, men uansett. Hadde nok lagt ut litt mer å fått en turbo var jeg han.