TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lexus IS200 ønskes. Kjøpt... :D skan slette.. :D

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #294968  av angrykid
 
ptDa har jeg gått ett par runder med meg selv, og har funnet ut at tiden er relativt moden fra å gå fra 2-seters lekebil til 5 seters mannebil. :D
Så valget har da falgt, naturlig nok, på en IS200 til en fornuftig pris. Hvis det er noen som vil selge sin, så er det bare å ta kontakt med meg på 48004820 eller helst på epost sture@bardu.net

Hadde vært en fordel om du bor i nærheten eller omegn trøndelag, da jeg er mobil i dette området. Prisantydning fra 0 og oppover til rundt 200 000. Viser det seg å være ett kjempebra eksempel, så kan vi diskutere nærmere om prisen overstiger 200.

Ting jeg setter litt høyt på lista er:

Mørk farge på bilen
Senkesett/coilovers (hvis godkjent, hvis ikke er det mindre interessant)
Middels lav/lav kilometerstand
Pent interiør, liten eller ingen slitasje
Modifisert anlegg, helst byttet ut original musikkenhet i dash, hvis det har vært problemer med den modellen som bilen er
Tonede ruter
Fine felger 17+

Ett av kriteriene til at jeg skal kjøpe bilen din, er at den må være i hendene mine senest torsdag neste uke. Altså 10 juli. Jeg skal kjøre nordover den 11, så hadde vært morro å hatt med seg ny bil nordover.
Rop ut hvis du har noe av interesse.
Sist redigert av angrykid den 12 jul 2008 21:33, redigert 1 gang totalt.
 #295088  av KK-ma70
 
Jeg skal selge min straks :D
Den ligger under show & shine.
Men den skulle hatt et nytt lag med lakk. er en del steinsprang på front.
Is200 Sport, delskinn
TTE 30mm senk og spoiler
18" TSW Catalunia. 1sesong igjen på dekk
Navi som ikke virker i norge
Sølv bil. D
Gått litt langt, men det har egentlig ingenting å si på en slik bil. 165000km. Alle serviser fulgt.
pris ca 165k

Bor på Lundåsen i Trondheim, så bare kom å se :D

Karl 93642626
 #295137  av chris
 
KK-ma70 skrev:Jeg skal selge min straks :D
Den ligger under show & shine.
Men den skulle hatt et nytt lag med lakk. er en del steinsprang på front.
Is200 Sport, delskinn
TTE 30mm senk og spoiler
18" TSW Catalunia. 1sesong igjen på dekk
Navi som ikke virker i norge
Sølv bil. D
Gått litt langt, men det har egentlig ingenting å si på en slik bil. 165000km. Alle serviser fulgt.
pris ca 165k

Bor på Lundåsen i Trondheim, så bare kom å se :D

Karl 93642626
Off topic (og sorry for det!), men er det bolle i ovnen og stasjonsvogn som er planen nå eller? :P
 #295177  av KK-ma70
 
chris skrev:
Off topic (og sorry for det!), men er det bolle i ovnen og stasjonsvogn som er planen nå eller? :P
Nope :D Da ville kjøpet av MR2'n vært litt dumt :wink:
Is'n blir jo bare stående i garagen frem til høsten og trekke penger fra kontoen. Har jo Supra'n på veien for fult nå så 8) Har ikke noe lyst å selge, men økonomisk et lurt valg :(
Kjøper en billigere bil til vinteren. Celica gt eller noe.. Får se hva som skjer..