TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • toyota mr2 mk2 ønskes kjøpt

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #310789  av mr2storbrua
 
Anbefaler jeg å se gjennom denne posten:
viewtopic.php?f=33&t=30412

Står litt om hva man burde kikke etter. Han som starta kjøpte bil for ca en uke siden, så mange av de bilene som det er linket til er nok fortsatt til salgs.
 #311267  av hmsilset
 
Jeg setter pris på us mr2 :P Gratulerer med flott bil.Ser temmelig original ut, og det er igrunn bra.
 #311269  av hmsilset
 
Toyota-mr2 skrev:takk takk. er godt å høre at det er noen som liker us modellen også hehe. er helt orginal ja, men kunne tenkt meg litt senk og felger
Det er det fine med en originalbil.Da kan du sette på og endre akkurat som du vil, og den vil hele tiden bli finere og du vet akkurat hva som er blitt gjort med den :D
 #311340  av Roye
 
Toyota-mr2 skrev:det er sant, gleder meg til å starte å gjøre litt

"5S-GTE" på lur? :D
 #311344  av hmsilset
 
Toyota-mr2 skrev:er ny i toyota miljøet så du må nok forklare 5S-GTE litt mere hehe, mulig jeg er dum, men lærer jo av å spørre hehe
Vært her i mange år og skjønner fint lite fordi jeg :P Etter min mening er disse forkortelsene bare tull.
Det finnes bare 2 typer motor til mk2.Turbo og uten turbo :D
 #311346  av mr2storbrua
 
3S-GE er 2.0 uten turbo
3S-GTE er 2.0 med turbo
I tillegg så har amerikanerne en 2.2 liter uten turbo som jeg tror heter 5S-FE eller 5S-GE eller noe sånn. Det han mente med 5S-GTE, siden han skrev i hermetegn, går jeg utifra var at du skulle sette turbo på 2.2 literen, dersom det er det du har...