TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota MR2 92--> ønskes kjøpt

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #311444  av Cloud666
 
Jeg er ute etter en MR2. Maxpris 100 000
Kriterier jeg ønsker er:

- Den må være sort
- Skinnseter
- være av rev.2 utgave (altså 92 model eller nyere)

Helst en godkjent turbo utgave, eller foretrekkes en GTI utgave.
Den "burde" se fin ut i lakken og være strøken innvendig.

Men kom gjerne med forslag. Høres det bra ut, så kan jeg vike litt på kriteriene.

Send PM eller Mail til H-magl@online.no
 #311869  av Abramz
 
Har en helt Original Mr2 Turbo JDM(RHD).
Intresert? Ny clutsj blir byttet neste måned.
Skinn seter/alcantara. Akkurat rundet 101000.
dump.montert å 3" Downpipe. Eneste som er gjort me motoren.
Blir Byttet til en F1 Stage2clutsj. den tåler effekt opp til 450 hk så den hold i masse vis :)
Bilder finner du under show&Shine søk på abramz jdm så kommer dn opp.
 #311896  av bjornalf
 
Sjekk til salgs da!!!!!!!!!!!!!!!!!

ligger mange der....!!!!!!!!!
 #311961  av Cloud666
 
Til Abramz:
Var en utrolig flott bil.
Men har fått klar beskjed fra fruen at jeg ikke får lov til å kjøpe (RHD)
Noe som ergrer litt da det er lettest å få tak i en godkjent turbo utgave med RHD virker det som.
Har dreve å sjekket litt på hva som må til for å bytte til LHD, men det virket som det var MYE arbeid.
Så foreløpig må jeg beklage. Sier ikke nei enda.

Til bjornalf:
Har sjekket tilsalgs tenk.
Der er ikke mange av disse tilsalgs der.
 #311985  av Abramz
 
Hehe:)
ikke noe problem me høyreratt:)
Fruen min likte det ikke i starten men nå er hun helt keen på den. Går fort over :) Snakker om erfaring her :)
 #312012  av sindrejl
 
har kjørt mye rhd jeg, holder meg faktisk mer på korrekt side av veien enn når jeg kjører lhd så det kan jeg absolutt anbefale, forbikjøring er ikke et problem heller, eneste som er mulig problem er pokkers bomstasjoner :P
 #312043  av Abramz
 
sindrejl skrev:har kjørt mye rhd jeg, holder meg faktisk mer på korrekt side av veien enn når jeg kjører lhd så det kan jeg absolutt anbefale, forbikjøring er ikke et problem heller, eneste som er mulig problem er pokkers bomstasjoner :P
haha ja: har ike de oppe i nord så :D
 #312109  av celicat23
 
Abramz skrev:
sindrejl skrev:har kjørt mye rhd jeg, holder meg faktisk mer på korrekt side av veien enn når jeg kjører lhd så det kan jeg absolutt anbefale, forbikjøring er ikke et problem heller, eneste som er mulig problem er pokkers bomstasjoner :P
haha ja: har ike de oppe i nord så :D
Narvik er jo ei gate, 2 butikk senter og en gjeng nedlagte butikker så generelt så har dere ikke så mye av noe som helst der oppe :lol:
 #312423  av Abramz
 
celicat23 skrev:
Abramz skrev:
sindrejl skrev:har kjørt mye rhd jeg, holder meg faktisk mer på korrekt side av veien enn når jeg kjører lhd så det kan jeg absolutt anbefale, forbikjøring er ikke et problem heller, eneste som er mulig problem er pokkers bomstasjoner :P
haha ja: har ike de oppe i nord så :D
Narvik er jo ei gate, 2 butikk senter og en gjeng nedlagte butikker så generelt så har dere ikke så mye av noe som helst der oppe :lol:
Haha :)
har mye å tenke på her oppe..
f.eks 1 stk Up mann. ulf Elstad. Hissi som bare F!. :p
 #315161  av marlboro1310
 
Min er tilsalgs, men den har dårlig med vinterdekk å by på...
 #317296  av Abramz
 
fortsatt til salgs vis du er intresert? :)
 #317440  av marlboro1310
 
Abramz har du fådd solgt bilen din? Stod solgt på Finn.no eller hvor det var...
 #317580  av Abramz
 
marlboro1310 skrev:Abramz har du fådd solgt bilen din? Stod solgt på Finn.no eller hvor det var...
ja så å det der:s Nei bilen er ikke solgt.. Må vært nå feil der men er fikset nå :)