TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ØK: artig liten bli til jente

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #312323  av ina
 
inzane2012 skrev:
ina skrev:hvis hu liker å tråkke litt på gassen, av erfaring anbefaler jeg ikke micra.. det var første bilen min, og når jeg drepte motor nr 2 ble den spiker, men celica er grei bil da...

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link
http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link

synd den siste har gått et stykke men..
nja, ho begynner å kjefte rimelig fort på meg vist jeg ikke passer på farta, så kan ikke helt se for meg ho "råkjøre" da:)
men den første celicaen såg jo ikke så dum ut, billig var den og, så har ho litt penger til overs til annlegg og sånt :)
jeg har hatt sånn før og er en veldig morsom bil, og siden den ikke er ny er det ikke så farlig hvis man får en ripe i den, noe som fort kan skje når man nettopp har fått lappen..
 #312333  av sindrejl
 
ina skrev:
inzane2012 skrev:
ina skrev:hvis hu liker å tråkke litt på gassen, av erfaring anbefaler jeg ikke micra.. det var første bilen min, og når jeg drepte motor nr 2 ble den spiker, men celica er grei bil da...

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link
http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link

synd den siste har gått et stykke men..
nja, ho begynner å kjefte rimelig fort på meg vist jeg ikke passer på farta, så kan ikke helt se for meg ho "råkjøre" da:)
men den første celicaen såg jo ikke så dum ut, billig var den og, så har ho litt penger til overs til annlegg og sånt :)
jeg har hatt sånn før og er en veldig morsom bil, og siden den ikke er ny er det ikke så farlig hvis man får en ripe i den, noe som fort kan skje når man nettopp har fått lappen..
gammel celica med 2.0 er råtøffe de, går som f :) men ikke kjøp 1.6 og vær veeeeeeeldig påpasselig for rust.
 #312346  av inzane2012
 
ja det er egentlig den rusten jeg tenker mest på, er jo ikke mye hjelp i å kjøpe en bil med nyoverhalt motor og div vist resten av bilen holder på å ruste fra hverandre...
men blir ikke kjøp med det første, må sjekke ut markedet mer først, så hjelper å vere litt tidlig ute da så ho ikke gjør samme tabben som meg :P hehe
 #319222  av inzane2012
 
da har dama endelig fått seg en bil, og det ble det stikk motsatte av det hun egentlig ville ha seg, en morsom liten bil som gikk bra og helst hadde litt "styling" og fete felger fra før av... endte opp med en audi :oops: a6, sort, litt senka og 8*19" felger...
 #319299  av EXS
 
inzane2012 skrev:da har dama endelig fått seg en bil, og det ble det stikk motsatte av det hun egentlig ville ha seg, en morsom liten bil som gikk bra og helst hadde litt "styling" og fete felger fra før av... endte opp med en audi :oops: a6, sort, litt senka og 8*19" felger...
fin bil dette...

men råder dere til og investere i VAG-com :P så slipper dere så mange verkstedbesøk :wink:
 #320125  av Lørnings
 
inzane2012 skrev:
Martin J skrev:
inzane2012 skrev:halloen folkens.

Dama holder på med lappen nå og har ikke så lenge igjen til oppkjøringa og har nå begynt å lete litt etter en bil, hennes kriterier er: lite arbeid, lite så mulig rust, ikke for høy km-stand, ikke for dårlig lakk, morro å kjøre, ikke mer enn 60.000kr.

har dere en sånn bil for hånd eller kjenner til en bil i denne kategorien, så bare rop ut :)
Om det var ho som hjalp deg med å pusse rust, så det jo bra ut det :) Dette med riktig arbeidsstilling altså.. 8)
har nok med å ta vare på min egen bil om ikke jeg må drive å fikse på hennes bil i tillegg :) og blond som ho er så jakter vi på en bil som ikke har så mye problemer og som vi slipper å fikse så mye opp på, di vanlige slitasjene er jo ikke til å unngå, men har ikke lyst å begynne å overhale hele bilen etter 3 måneder med kjøring...
Gratulerer!! hun har nettop kjøpt deg arbeid :P Neida, de er fine og se på, og dødsgode å kjøre..men jeg syns ikke det passa helt til kriteriene :P Hvis den skulle være mekkefri mener jeg..men dere kan jo ha flaks :wink:
 #322960  av inzane2012
 
flaks og flaks, fikk min første overraskelse da den var på tevo dekk for å få noen nye bakdekk, og fikk dem like godt til å legge om til sommerdekka når jeg først var der ute, og da viste det seg at begge jekke"klossene" på høyre side var borte vekk, så dem kunne bare bruke bukken på ene sia, og måtte bruke vanlig garasje jekk på høyre sida...

blir vel bytte av regreim og det som følger med der, men bortsett fra det tror jeg ikke det er så mye mer faktisk...
ser ikke ut til å vere så mye rust på den, men har ikke komt meg under den og sjekka enda, så kanskje vi får oss noen overraskelser... får og se om ikke vi får hatt den på naf test snart, har jo ikke hatt bilen i mer enn underkant av to måner, og salgs kontrakten var noe som selger bare knota nedpå ett ark, så får se hva som skjer om det dukker opp noen sygge overraskelser der...

vurderer og sterkt å kjøpe nye felger til bilen da 19" sammen med senken gjør at framdekka tar i innerskjermen når man har full sving...så skal få lagt ut noen bilder av felgene så kanskje det er noen her som vil ha dem??
 #323018  av sindrejl
 
ville fått sjekket ut den rusta kjapt, for ellers kan det bli et helvete på neste eu sjekk.. vips er 50k tapt
 #323039  av inzane2012
 
sindrejl skrev:ville fått sjekket ut den rusta kjapt, for ellers kan det bli et helvete på neste eu sjekk.. vips er 50k tapt
jepp, skal få gjort det :)
 #323073  av sindrejl
 
nlight skrev:Er MR2en henvist bort til parkeringen for tilhengere nå eller? Stått ene og alene i flere dager har jeg sett :P
den trillet ned helt av seg selv.. Dit og ikke lengre :D
 #324001  av sindrejl
 
|plumbo skrev:http://www.bilforumet.no/biler-salgs/22 ... -selv.html
kunne denne ha vært noe ?
dem har jo kjøpt bil :)