TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Riktig bud?

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #328051  av celicat23
 
Du må se litt på utstyr og motor størrelse.. 105hk diesel vs 140hk diesel. Manuelt gir vs DSG. Det er noen kostbare forskjeller. 140hk'en er garantert mer gøy å kjøre, og med DSG kassa så blir det ikke noe kjedeligere.

Hadde jeg hatt pengene og måtte på liv og død velge mellom en av disse 2 så hadde jeg tatt 140 hester'n (og montert en chip fortere enn fy! :wink:)
 #328130  av TurboDiesel
 
celicat23 skrev:Du må se litt på utstyr og motor størrelse.. 105hk diesel vs 140hk diesel. Manuelt gir vs DSG. Det er noen kostbare forskjeller. 140hk'en er garantert mer gøy å kjøre, og med DSG kassa så blir det ikke noe kjedeligere.

Hadde jeg hatt pengene og måtte på liv og død velge mellom en av disse 2 så hadde jeg tatt 140 hester'n (og montert en chip fortere enn fy! :wink:)

Så det at den er eldre og høyst sannsynlig mer slitt, det spiller ingen rolle? :)
 #328136  av jacquelin
 
Jeg personlig kjører lett ( helst ) eldre bil med større motor. :wink: Kjøreglede kommer før det meste syns jeg...
 #328153  av celicat23
 
TurboDiesel skrev:
celicat23 skrev:Du må se litt på utstyr og motor størrelse.. 105hk diesel vs 140hk diesel. Manuelt gir vs DSG. Det er noen kostbare forskjeller. 140hk'en er garantert mer gøy å kjøre, og med DSG kassa så blir det ikke noe kjedeligere.

Hadde jeg hatt pengene og måtte på liv og død velge mellom en av disse 2 så hadde jeg tatt 140 hester'n (og montert en chip fortere enn fy! :wink:)

Så det at den er eldre og høyst sannsynlig mer slitt, det spiller ingen rolle? :)
Selvsagt skal km stand telle. Men du får ikke all verdens trekk for at bilen har gått 30.000km. Det er jo bare så vidt innkjørt.
 #328204  av celicat23
 
TurboDiesel skrev:Skjønner skjønner, visste at det var greit å høre med litt bilfolk før man legger inn bud :)
Det mest riktige du kan gjøre er og gå på finn.no og autodb og søke etter bil med lignende km stand og fra samme år, så får du en ide om hva de går for. Sammenligne 2 modeller med forskjellige motorer og utstyr fra forskjellige år gir deg ikke så stort grunnlag for kunne si om pris er riktig eller feil. Markedet styrer prisene på bruktbiler..