TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ØK: Mr2 Mk1 (AW11)

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #331149  av marlboro1310
 
Skal ikke ødelegge tråden din her Bose, men....en ting skal du ha Crafter, du har viet mye tid og kjærlighet til Mk1ern du solgte, tror det er det beste eksemplaret jeg har sett, motorrommet så jo "nytt" ut etter en vask...og interiøret mint condition, hjemmelakka sa du? bra jobb sier jeg...

:mrgreen:
 #331282  av Morkets
 
Hei hei. Jeg vet om en mk1 som skal selges i Misvær. Bilen lå til salgs på finn.no i forrige uke. Den virka veldi bra. Rustfri og overhalt motor. Hadde tenkt å kjøpe den bilen, men selgeren onbestemte seg i siste liten. Han er MR2 entusiast :D Jeg fikk sms fra han idag, og han lurte på når tid jeg kunne hente bilen. Men jeg har kjøpt en mk1 i mellomtiden. Var forresten jeg som kjøpte den røde på Senja. Og etter litt press fra marlboro 1310 bestemte jeg meg for å registrere meg her på forumet :) Hvis du vil kan jeg sende deg telefon nummeret til selgeren i Misvær på pm. Bare si fra :)
 #331291  av bose
 
Ja takk skal du ha! :D
Hvorfor har det seg at jeg ikke fant den bilen på finn? :?
Fikk du kikka på bilen?
 #331323  av Morkets
 
Mulig det var på autodb jeg fant annonsen. Ble usikker nå. Jeg fikk ikke sett bilen. Prata med selgeren på Fredag og planen var at jeg skulle hente bilen dagen etterpå, men han ombestemte seg. Det han kunne si om bilen var at den trengte ny frontrute og nytt eksosanlegg, noe som jeg anser som en bagatell. Det som var viktig for min del var at det ikke var rust på bilen. Sender deg en pm med telefon nummeret til han, så kan han sende deg bilder på mail :)
 #331829  av sindrejl
 
fant bil til deg, dyr men strøken, svar helst FORT. Sitter i zurich nå.. send sms på 92280472

sender deg bilder på pm
 #331926  av bose
 
Takk for tipset sindre, men har akurat kommet hjem , og nå står det en mk1 parkert i gården her! :D
 #331927  av marlboro1310
 
gratulerer så meget, venter i spenning på bilder og info :D
 #331936  av bose
 
slenger opp en mobilbilde nå :)
må ærlig innrømme at jeg ble bra sliten etter turen.. bodø-hamerfest med kun NRK P1 :lol:

info kommer! nå skal jeg sove :P
Vedlegg
mobilbilde i fergekø
mobilbilde i fergekø
DSC00052.JPG (141.19 kiB) Vist 5351 ganger
 #331945  av marlboro1310
 
Bognesferga til Lødingen... :wink:

ser jo kjempebra ut detta! hvilke planer har du for bilen i fremtiden? :)
 #331957  av ArildM
 
Grattis med "ny" godbil :)
 #331961  av lexusmann
 
Grattis med bil, ja...hvordan er tilstanden foruten det du skriver under bildet?
 #331968  av marlboro1310
 
HÃ¥per for hans del at ikke signaturen hans definerer bilen han har investert i...
 #331973  av bose
 
Jo bilen har fungert kjempefint! :D Rent bortsett fra at jeg fikk en steinsprut i den ene hovedlykta! :evil:
Eneste modifikasjonen jeg vet om i første omgang er å bytte ut kasettspilleren og eff.anlegg. er defekt-anlegg på bilen nå.

Eieren som eide bilen før han som solgte den, var en gammel mann! Han har tydeligvis vært veldig nøye med bilen :)
Så og si helt rustfri,er er et par småflekker bare.

Motoren var nyoverhalt av han som solgte meg bilen (Han gammle mannen ga jo ALDRI gass med bilen, så det resulterte i at motoren sota ned,og en ventil brant)
Og den fungerte prikkfritt hele veien!

Fikk tilogmed en rull med ekstra skinn til midtarmlenet!(ja den plata mellom midtkonsollen og girspakken som skinnet altid blir slitt nedpå)
Nei signaturen er overhode ikke noe som hører til bilen jeg har kjøpt nå :)
 #332007  av Amund
 
Dette får dere ta videre i show and shine tråden.
tråden stenges herved!