TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ØK: Mr2 Mk1 (AW11)

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #329159  av bose
 
Er på jakt etter en pen AW11...
Hvis noen vet om noen , så hyl ut!
evnt hvis det er noen her som er behjelpelig med bruktimport, så hadde det vært knall :D
 #329366  av ArildM
 
Kommer ca 22'000 i engangsavgift på en Mr2 Mk1, få hjelp av en importør til å overtale toyota til å gi deg de rette papirene. Og ellers lykke til :)

Kommer jo en del norske godbiter ut for salg med jevne mellomrom også.
Hvis ikke kan en jo importere en original supercharger fra japan :)
 #329444  av mr2pondus
 
Nå ligger det flere brukbare ute på Finn.Ser ok ut,sett ut fra bildene da
Ikke gale priser heller.
 #331027  av bose
 
ja, nå har jeg ringt på og sett på samtlige som så inntresante ut på både finn og autodb, så her fremdeles med tomme hender.. :/ :cry:
 #331118  av marlboro1310
 
En kompis av meg kjøpte en Rød MR2 Mk1 på Senja i Troms i helga, den har vært på AutoDB og Finn ei stund, den var sykt strøken og hadde kun rullet 152 000km. han fikk den for en kjempepris...det gjelder å hugge til når du finner ett prospekt du finner verdig å satse på og når selger virker seriøs. De som sitter på gjerdet og venter kommer ingen vei. ( ikke at jeg mener du er det ) Begynner å bli hardt å finne Mk1 nå som er i god stand...

Stå på videre, det finnes prospekter der ute...er bare å dra i noen tråder først :)
 #331122  av bose
 
Yes.. Snakka med han selgeren en stund. i det jeg skulle til å bestille flybilett til tromsø, så fikk jeg beskjed om at bilen var solgt
Sist redigert av bose den 23 jun 2009 22:49, redigert 1 gang totalt.
 #331124  av sindrejl
 
marlboro1310 skrev:En kompis av meg kjøpte en Rød MR2 Mk1 på Senja i Troms i helga, den har vært på AutoDB og Finn ei stund, den var sykt strøken og hadde kun rullet 152 000km. han fikk den for en kjempepris...det gjelder å hugge til når du finner ett prospekt du finner verdig å satse på og når selger virker seriøs. De som sitter på gjerdet og venter kommer ingen vei. ( ikke at jeg mener du er det ) Begynner å bli hardt å finne Mk1 nå som er i god stand...

Stå på videre, det finnes prospekter der ute...er bare å dra i noen tråder først :)
ligger på finn ennå som "solgt" den røde.. var knallfin..

men bose, hva med den hvite i oslo? (nordby)
 #331126  av bose
 
joda. joda . var 2 hvite i oslotraktene., en kompis av meg så på den ene, og jeg kikka på den andre.
jeg fikk litt bad feeling av den jeg så. den var vist hel lakkert, og lakken inne i hjulbuene var boblete, også var det synlig rust som var kommet fram , så der var det tegn på dårlig håndværk

den som kompisen min kikka på var overhode ikke bra.. Snakka med selgeren for en god stund siden, og fikk beskjed om at det var litt overflaterust på hjulbuene bak, men til tross for at han sa til å sende nærbilder av rusta som var, så fikk jeg aldri noen..
Jeg fant jo fort ut hvorfor når han kompisen min så på bilen. "overflate" rusta var egentli ganske grov og gjennomtrengende rust...

Var den på nordby han kompisen min hadde kikka på
 #331132  av SanAndre
 
Å ja, haha :lol: så jeg ikke :P Fett å kjøre rundt i mk1 med automat vel? :D :twisted:
 #331135  av bose
 
nei jeg tror faktisk det har like stor underholdningsverdi som å se maling tørke :lol:
 #331139  av Crafter
 
Fikk nesten dårlig samvittighet når jeg leste dette bose, ikke for å strø salt i såret, men var jeg som solgte den røde nå nettopp. Skulle bare si ifra at jeg skal holde utkikk. Vet hvordan det er å lete etter mk1, mange rare oppfatninger av hva "rust" og "god stand" er.
 #331142  av bose
 
Går da greit det. er da ikke din feil at jeg somler sånn! :lol:
hvis du hadde giddi å lagt ut noen følere, så hadde jeg satt stor pris på det! :D
Nå har jeg pengene klare på konto, så jeg kan handle rakst nå :)