TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Leter etter GODKJENNT euro/us MR2 Turbo med T-tak

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #334118  av Zepticon
 
Noen som veit av en GODKJENNT (dvs med turbo effekt i vognkortet) MR2 Turbo som trenger litt kjærlighet?
I utgangspunktet er alt intressant så lenge den ikke er a) dyr b) gjennomrustet og c) uten understell (må kunne fraktes uten problemer).

Stand på lakk er ikke nøye, da den skal pusses opp. Interiøret trenger ikke være top nothc heller, men dashboard og org. ratt bør være med.

Send meg en PM om noen har noe som de vil kvitte seg med!
 #408946  av Zepticon
 
Kan bumpe denne. Er på hallveis utkikk etter et oppussingsobjekt med stort potensiale (må ha turbo)
Står vell mellom Rx7 og Mr2 da, men rxene er dyre. Stand har veldig lite å si. Egentlig ingenting, så lenge karosseriet ikke er helt mos. Må være godkjennt turbobil. Og så lenge det er det, så kan det godt være et karosseri stående på en henger for alt jeg bryr meg :D

Har heller ingen hast, da jeg har nok prosjekter til å holde meg opptatt med en stund, men om noen vet av noe så bare si fra:)
 #408997  av Dr.Ling
 
1) Jeg har aldri sett en dyr MR2 turbo som er godkjent ;)
2) vil tro alle MR2'er trenger litt kjærlighet og oppussing.

Så da har du jo masse biler å velge i ;)

Men seriøst, om du synes de som er til salgs nå er for fine og dyre, og ikke vil vente i årevis, så bør du kanskje vurdere å importere selv.
Men jeg ser jo du skriver at det ikke er noen hast :)
 #408998  av Zepticon
 
Dr.Ling skrev:1) Jeg har aldri sett en dyr MR2 turbo som er godkjent ;)
2) vil tro alle MR2'er trenger litt kjærlighet og oppussing.

Så da har du jo masse biler å velge i ;)

Men seriøst, om du synes de som er til salgs nå er for fine og dyre, og ikke vil vente i årevis, så bør du kanskje vurdere å importere selv.
Men jeg ser jo du skriver at det ikke er noen hast :)
Det lå en ute for et års tid siden for rundt 45 lapper, helt orginal med rast motor og mye annet plukk. Er slikt jeg egentlig er ute etter. Da betaler jeg ikke for alt arbeidet og pengene folk allerede har brukt, og som jeg uansett kommer til å ende opp med å gjøre pånytt.
 #409003  av magnesmurf
 
Skulle ikke kompisen til lasse selge en da?
Vet ikke om den ble solgt.
Mener han skulle ha rundt 75k for den. Synes ikke det er så ille for en godkjent turbobil..