TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota MR2 SC

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #368663  av Supercharged
 
Jeg har tidligere eid en MR2 MK1 T-BAR som jeg solgte for noen år siden.
Ønsker å kjøpe en MR2 MK 1 med supercharger. Den må være original og i god stand.
Tar gjerne imot råd og tips om hvor og hvordan en slik bil kan kjøpes og registreres i Norge.

Sjur
sjur.aarhus@c2i.net
mob 90993025
 #368668  av ArildM
 
Du beskriver noe som ikke er å få kjøpt i norge :)
Det finnes bare en original SC (den som var med i Autofil testen).

Du er heldig nok om du finner en Mr2 i god stand slik som Mr2 Mk1 markedet er i dag.
Evt biler med SC er som regel foretatt motorbytte på, og et slikt bytte er ikke mulig å få godkjent per i dag (såvidt meg bekjent).
 #368955  av marlboro1310
 
Du kan jo sende PM til "Mørkets" her på forumet og gi han ett pent bud for SC`en hans :D det er Autofilbilen...og mye sansynlig 1 blandt usedvanlig få (om noen) originale fabrikk SC`er i Skandinavia.
 #371452  av mr2pondus
 
Supercharged skrev:Jeg har tidligere eid en MR2 MK1 T-BAR som jeg solgte for noen år siden.
Ønsker å kjøpe en MR2 MK 1 med supercharger. Den må være original og i god stand.
Tar gjerne imot råd og tips om hvor og hvordan en slik bil kan kjøpes og registreres i Norge.

Sjur
sjur.aarhus@c2i.net
mob 90993025
Fullt mulig å få regga disse i norge. Du må importere en fra staten.Finn en original en,
Problemet er å finne dem. I usa er en bra bil en som starter.Helt andre preferanser på hva som er bra.
Men av de ok eksemplarene jeg har sett,koster de fra $3000. Frakt,mva og reg kommer fint på toppen.