TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • mr2 mk1 i rimelig stand øk

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #370950  av mr2pondus
 
Mk1 i rimelig stand øk. Ikke et kav rusta eksemplar. Pris i forhold til stand. Ikke prosjekt,trenger ikke være strøken heller.
max 40000, med mindre det er noe helt strøkent.
Sist redigert av mr2pondus den 22 apr 2011 19:00, redigert 1 gang totalt.
 #371002  av marlboro1310
 
Pondus...min er tilsalgs, nå får du slå til :!: :!: :!: :lol: spar heller litt til, så får du the real deal.

http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... 1284805171

dette klarer du, vil gjerne at den skal havne i nye entusiasthender... :wink:
 #388214  av mr2pondus
 
opp.Håpte det tuslet ut flere mk1 nå som det våres.Sliter med å velge doning.
Jeg vet jeg er blitt i overkant kresen.Noen som vurderer salg av biler som enda ikke har vært på nett?
 #388228  av marlboro1310
 
fremdeles på hugget eh mr2pondus? hehehe...markedet er høveli innsnevret hva angår dine standarder ja :) vi får se til våren eh? er fremdeles snø her i nord vettu :lol:
 #388344  av ArildM
 
Der har du tatt på deg et bra prosjekt 8)
Finner masse butikker som har deler du garantert trenger i AW11 tråden under Nyttig For Medlemmer :wink:
 #388346  av mr2pondus
 
Til prisen var dette latterlig. Den har vræke hjulbue,utover det er det delebytting. til 3000kr tar man alt!
Den gikk i allefall som er uvær!
 #388349  av marlboro1310
 
har du kjøpt? isåfall gratulerer!! blir nok bra når the wrenchtime er lagt ned over en periode, prisen var latterlig :lol:
 #388353  av mr2pondus
 
Ja prisen var til å le av. ikke rart han ble nedringt. Tror han skjønte at det var billig etterhvert.
Det ser overkommelig ut i allfall.
 #392470  av ArildM
 
Den så jaggu pen ut :) Må få høre hvordan det er å kjøre MK2 kontra MK1 da :)
 #392493  av mr2pondus
 
ArildM skrev:Den så jaggu pen ut :) Må få høre hvordan det er å kjøre MK2 kontra MK1 da :)
Jomfruturen var sørlandssenteret rundt. Har ikke ratt mk2 før. Men den umiddelbare feelingen er at det er en helt annen verden hva støy angår.Ganske mye bedre skrudd sammen.Mk1 er nok mindre sivilisert,på godt og vondt. Mk2 føltes mer grand turisimo ut.Gleder meg max til å dra den ut i svinger.
Hva stand angår,er den veldig bra.Lite å sette fingeren på der.