TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • mr2 mk1 i rimelig stand øk

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #392494  av mr2pondus
 
mr2storbrua skrev:Grattis :) Du har altså en sw20 som bruksbil og en aw11 som prosjekt nå?
Nja, mk1en har blitt rallybil i Haugesund. En overivrig fyr med eget racingteam. Aldrende audi A6 som dagligbil og SW 20 som solskinsdoning.
 #392580  av Morkets
 
Gratulerer så mye som MK2 eier. Du havner nok tilbake på MK1 før eller senere :)
 #392622  av mr2pondus
 
Morkets skrev:Gratulerer så mye som MK2 eier. Du havner nok tilbake på MK1 før eller senere :)
Ja det gjør jeg nok. Den dagen du ringer 8) :mrgreen:
 #395136  av marlboro1310
 
:mrgreen: solgt
 #395189  av marlboro1310
 
Den dro\drar imorgen til en kollega, så får se den hver dag på jobb. :wink:

vet ikke hvor lurt det var men vi er enige.
 #425712  av mr2pondus
 
Da er jeg atter på jakt etter mk1. Hadde en liten periode med mk2,men det ble ikke hva jeg håpet på.
Jeg vil tilbake til gocarten. Er ikke interessert i rusthauger og delelass.
Best mulig bil,som tuter å går. Er ikke på nett veldig ofte om dagen da ukependling og lange dager stjeler tiden.
Send gjerne mld eller via epost/tlf

90121657
 #425716  av mr2pondus
 
ArildM skrev:Har selv vurdert import fra England. Prisene er latterlig lave for Mk1 der nå, og det ser ut som gode biler går for £2000 og oppover (ca17k norske).

http://www.carandclassic.co.uk/car/C309458
:shock: Rattet på feil side? Njet! Jeg har innsett at godbilen fra 2009 er utenfor rekkevidde.
De siste årene har det vært dramatisk nedgang i ok mk1 ute for salg. En og annen,men gjerne til fantasipriser.
Men USA kan jo også duge. Det er dyrt med frakt og slikt. Det blir nok med tanken.
 #425718  av ArildM
 
Hmm, ble det noe rot nå? Forsto ikke helt hva du skrev i alle fall :?
 #425719  av mr2pondus
 
Rusten i fingrene nå jeg. Jeg mente vel egentlig bare at jeg vil ha en venstrestyrt bil. ikke en engelsk.
Har vurdert usa import,men det er vanskelig å vite hva man får,med mindre man har noen til å se på bilene.
I usa er en god bil en som starter.
 #425720  av ArildM
 
Hehe jau. Bra Mr2 er sjeldent å komme over. Eneste markedet jeg vet det finnes gode eksemplarer til bra priser i er i England. Eller har disse bilene over de siste 3-7årene mer eller mindre forsvunnet. Og sjeldnere vil de bli. Gode / Ok eksemplarer dukker opp 1-2 ganger i året, trolig sjeldnere også. Er nok mange garasjeprosjekter, inkludert mitt som forhåpentligvis dukker opp i bra stand, men er nok i en dødfase for denne bilen akkurat nå :? Mange vil ha den, men svært få har noen igjen i god stand, og de som har slike i god stand ser ut til å ville beholde dem :)

Heck du får jo faktisk en Mk3 ned i 60-70k i god stand om dagen, og Mk2 enda lavere. Er vel ikke lenge til Mk1 faktisk blir den DYRESTE i rekken av Mr2? :shock:

Gleder meg til min blir veteran jeg 8)

EDIT: Redigerte innlegget ditt slik jeg tror det skulle være :oops:
EDIT2: En gang AW11 alltid AW11 8)
 #425721  av mr2pondus
 
Det er akkurat det de er. Jeg står i kø hos morkets for bilen hans. Håper jeg rekker det før 2046.
Denne gangen vil jeg bruke tid før jeg handler. De fleste bilene står langt borte. Kan ikke reise å se på alle heller.
Men den som venter...... :!:
 #425724  av mr2pondus
 
ArildM: Edit korrekt.
Jeg har sett med undring hvordan prisene har utviklet seg. Nå går en ok mk2 for 30+.
Mk1 blir dyre etterhvert,men da må de henge sammen. Japanske rust-kunstverk er ikke samleobjekt.
Jeg har en limit på 40 for en meget bra en. over det skal den nesten være utstillingsbil.
 #425725  av ArildM
 
Solgte ikke du din forrige for sånn 60k da? :wink: