TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ønsker Ã¥ kjøpe en mr2 mk2 gti til rundt 20-40 tusen!

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #374128  av marlboro1310
 
Forstår ikke helt hva som er problemet med å reise litt omkring i landet når det skal handles bil, jeg hented Mk2en min i Sogndal i 2003 :!: bygde den opp for 100 000,- i Stavanger :!: og dro dit flere ganger i ettertid med bilen for tuning :!: (jeg bor i Nord-norge og det er 2000km til Stavanger)
For 2 uker siden var jeg i Haugesund og hentet min nye bil, så at det er lange avstander...er tullprat! da ønsker du ikke bilen nok :!: :D :lol:
 #374140  av James
 
helt sant! har selv henta meg bil i Brønnøysund og var ikke noe stress det :wink:
 #374141  av Zepticon
 
marlboro1310 skrev:Forstår ikke helt hva som er problemet med å reise litt omkring i landet når det skal handles bil, jeg hented Mk2en min i Sogndal i 2003 :!: bygde den opp for 100 000,- i Stavanger :!: og dro dit flere ganger i ettertid med bilen for tuning :!: (jeg bor i Nord-norge og det er 2000km til Stavanger)
For 2 uker siden var jeg i Haugesund og hentet min nye bil, så at det er lange avstander...er tullprat! da ønsker du ikke bilen nok :!: :D :lol:
Søringa har ikkje samme deffinisjon på avstanna som vi har :D nabolaget spenne jo over en radius på 10km hjemme, og "en tur ne tell sentrum" tar vel gjerne et par tima :D
 #374176  av lasse
 
Har en bil stående jeg, trenger ny frontrute før eu (kan muligens få ordnet det), og visning på tilsynet (mangellapp på plassering av skilt bak, feil type fanger) så er det bare å hente ut skiltene.
Den står for tiden uten interiør, men jeg har klart å få tak i alt, så det er komplett.
Trenger ett strøk med lakk på bakfanger, list over bakvindu og på spoileren, dette kan ordnes før ett evt salg.
Bilen er lakkert i en audi sølvgrå farge.
GÃ¥tt rett i overkant av 170000.
92+ bremser foran, bilen er en 90 modell.
Bilen står i oslo.

Ta kontakt på PM om du er intressert.
 #380711  av Drafter
 
har ikke annonse enda, kan sende deg bilder og mer info imorra på epost eller msn slikt om du har det?
tenkte meg 45-50 ca.. har gått 210,000 ca, skal på eu ganske snart.. så fikser dette før jeg selger + ny tenningslås..
vet i hvert fall at jeg må ha nye bremseskiver+klosser foran, v-bærekule foran.
eller om du heller ønsker å kjøpe den sånn den står, og evt. få den litt billigere :wink: