TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Skal du selge Mr2 ?

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #384967  av Mr2Even
 
Noen som har en fiin mr2 til salgs ?? Mulig jeg skal ha meg det mr2 igjen.. ;)
 #384988  av lasse
 
Har en snart :wink:
Ikke den røde altså, en sølvfarget en, 90 modell, lakkert i -09 i en nissan farge, JDM skjermer med blinklys i lista, turbo motorluke, nye dempertopper foran monteres når jeg får dem, nye lenkestag foran, ny frontrute skal inn snart, gått ca 165000, 92+ bremser foran, skinnseter, cd/radio, 15" vinterhjul, 17" sommer (trenger nye dekk) Kan evt leveres med 16" sommehjul.
Står uten skilter nå, men skal bare få på understellet foran (venter på deler) og inn med ny rute så skal den eu godkjennes og på teknisk så det bare er å hente ut skilter. Selges ikke som den står nå, skal gjennom all godkjenning så det bare er å hente skilter.

viewtopic.php?f=61&t=37301 Gi meg en PM om du er intressert :wink:
 #385170  av Mr2Even
 
inzane2012 skrev:på tide du kommer tilbake nå Even :)
Koselig å høre. Mr2 er noe for seg sjøl :)
Du skal ikke selge din da ?
 #385171  av Mr2Even
 
lasse skrev:Har en snart :wink:
Ikke den røde altså, en sølvfarget en, 90 modell, lakkert i -09 i en nissan farge, JDM skjermer med blinklys i lista, turbo motorluke, nye dempertopper foran monteres når jeg får dem, nye lenkestag foran, ny frontrute skal inn snart, gått ca 165000, 92+ bremser foran, skinnseter, cd/radio, 15" vinterhjul, 17" sommer (trenger nye dekk) Kan evt leveres med 16" sommehjul.
Står uten skilter nå, men skal bare få på understellet foran (venter på deler) og inn med ny rute så skal den eu godkjennes og på teknisk så det bare er å hente ut skilter. Selges ikke som den står nå, skal gjennom all godkjenning så det bare er å hente skilter.

viewtopic.php?f=61&t=37301 Gi meg en PM om du er intressert :wink:
Jepp har sendt PM
 #385173  av Mr2Even
 
predator skrev:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27217568 :) Ferdig pruta ...
Litt skeptisk. Turbo er kult men bensinen er så dyr nå. Hvordan er tilstanden på motoren/gir og Turboen ? Hva er oljeforbruket på?
Er det mye bulker/småbulker og riper i lakk ?
 #385213  av inzane2012
 
Mr2Even skrev:
inzane2012 skrev:på tide du kommer tilbake nå Even :)
Koselig å høre. Mr2 er noe for seg sjøl :)
Du skal ikke selge din da ?
min er solgt for ei stund sia nå, men den ville du ikke ha kjøpt uansett :) var for mye som måtte fikses på den desverre...
så nå kjører jeg auris :P
 #385223  av Mr_Storbrua
 
Mr2Even skrev:
predator skrev:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27217568 :) Ferdig pruta ...
Litt skeptisk. Turbo er kult men bensinen er så dyr nå. Hvordan er tilstanden på motoren/gir og Turboen ? Hva er oljeforbruket på?
Er det mye bulker/småbulker og riper i lakk ?
Er forbruket så forskjellig mellom gti og turbo da?

Skulle jeg først hatt meg en mr2, og kommet over en med godkjent turbomotor, så hadde jeg slått til der..
 #385453  av Drafter
 
Mr_Storbrua skrev:
Mr2Even skrev:
predator skrev:http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=27217568 :) Ferdig pruta ...
Litt skeptisk. Turbo er kult men bensinen er så dyr nå. Hvordan er tilstanden på motoren/gir og Turboen ? Hva er oljeforbruket på?
Er det mye bulker/småbulker og riper i lakk ?
Er forbruket så forskjellig mellom gti og turbo da?

Skulle jeg først hatt meg en mr2, og kommet over en med godkjent turbomotor, så hadde jeg slått til der..
Bensinforbruket på turbo er vel gjerne lavere.. I hvert fall på lang kjøring etter hva jeg husker å ha lest.