TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • KE 20/30/70 ØNSKES KJØPT!

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #392227  av mr2wide
 
Om det er noen som har en KE 20/30/70 Corolla er eg veldig interisert;)
Gje ein lyd;)

mvh kim
 #392282  av ArildM
 
Tror nok finn og autodb er plassen å lete på ja ;) Lite/ingen sånne biler som selges på forum (verken TSCN eller TS-ogn).
 #392462  av mr292
 
har en KE30 som står rett nord over trondheimsfjorden EUOK til september. har ikke sett bilen selv i sollys haha
tror den er veldig rusta.
kjøpte den en gang i fjord høst/vinter veldig impulsivt kjøp. var så kaldt, mr2en gikk ikke og jeg kjørte scooter, skulle fra trondheim og til hjembygda og så kjapt over autodb over den billigste eugodkjente bilen i nærheten.
kjørte den til hjembygda den helga (på sommerhjul) kjøpte og la om til vinterhjul dagen etter, og dagen deretter da jeg skulle tilbake til trondheim stoppa den før fergeleie.
grunnen til at jeg tror den er veldig rusta var fordi da jeg skulle hente den så sto bilen med ett "punktert" hjul. ventilen var dårlig.
skulle skifte til reservehjul og da ga jekkepunktet etter. bilen ser ut som den er mala i fylla med noe blå maling. interiørmessig ser bilen strøken ut :o bortsett fra en søm i førersetet som har raknet opp, og manglende bilstereo og deksler rundt ratt/rattstamme.
 #392504  av mr292
 
tojo2 skrev:lurt å skrive ca hvor du holder til i slike annonser. Her er en ke30 - hamar?

http://www.tscnforum.no/viewtopic.php?f ... 96597ef910
+1, bor du langt sør/nord så vil du virkelig ikke dra til midt norge for å skuffes over mitt vrak.