TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Ønskes kjøpt Supra MKIV, venstrestyrt

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #421973  av kall1806
 
Hellrider skrev:Er vel ikke så mange Supra i original tilstand der ute som er Euro-spec LHD for øyeblikket.
De fleste har vel litt mods gjort på dem. BPU er veldig vanlig.
Prisklasse tenker du da?
Nei vet det at det ikke er så mang orginale ute å går, men den trenger ikke være helt orginal heller. Det er bare det at jeg ikke er på jakt etter en med 600-700hk+. Når det gjelder pris så tenker jeg fra 350000-400000kr, men kan også gå over det, men det blir en vurderingsak hvis det duker opp en som blir aktuell.
 #422001  av toysupra
 
Da får du kjøpe min ,havner jo på bunnen pris nivået ditt. mye bil for pengen hadde du kunne levd med automat kassen.:)
 #422004  av sindrejl
 
Får manuell kasse til 20-25 lapper også :) så er det bare å konvertere
 #422007  av toysupra
 
ja det var tanken min også, er manuell tilhenger så det rekker, men det funker såpass bra med automatkassen i supraen at jeg ikke giddet å gjøre den jobben, enste grunnen til manuell må jo være vist man skal piske sideveis rundt en bane.:)
 #422063  av kall1806
 
toysupra skrev:ja det var tanken min også, er manuell tilhenger så det rekker, men det funker såpass bra med automatkassen i supraen at jeg ikke giddet å gjøre den jobben, enste grunnen til manuell må jo være vist man skal piske sideveis rundt en bane.:)
Er ikke så veldig gira på å ta den jobben selv heller med å bytte ut en automatkasse med manuell, så bruker heller litt lengre tid for å se om det ikke kan dukke opp en med manuell kasse isteden siden det er det jeg vil helst ha.