TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Billig bakhjulstrekker ønskes kjøpt!

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #417357  av McLarren
 
Så å si alt av interesse, helst med skilt! :)

Må være manuell. Alt av Mercedes, Ford, japanske biler, sedan, pick-up osv, så lenge det trekker bak. :D
 #417366  av Offern
 
81modell carina TA40 4dørs gått 250k ca. noe rust men ikke noe farlig. overraskende bra egentlig. Eu ok ut 2013.
vurderes solgt.
12.000kr
 #417368  av Holger
 
carinan min, sjelden coupe :) få den grisebillig, masse rust i bakpart av bilen! men enkel å få EU godkjent, veteran er det også :)
 #417369  av McLarren
 
Kan ikke å sveise, best å være ærlig. :D
Takk for tips så langt. :D
 #417451  av lasse
 
Har ikke noe å selge dessverre, men om du har tenkt å bruke bilen som jeg tror (sladdebil til vinteren) så har jeg ihvertfall en erfaring å dele.
Hadde for noen år siden en Mercedes 260e med manuell, 160 hester, svingradius ut av en annen verden (klarte nesten ikke å snurre med den, hadde alltid en halv runde på rattet å gå på selvom man lå HELT sidelengs) og nok power til å lage røykshow på sommeren også 8)
Kjøpte den som vinterdrittbil som skulle dø i løpet av første vinteren, men endte med å ha den i 1,5år, da hadde rusta tatt den såpass at den ikke ville gått gjennom eu kontroll (var mer enn rusten nok når jeg kjøpte den også)

Skiftet olje en gang, den billigste mineraloljen på Biltema, som resulterte i at den sluttet å bruke olje, og måtte lage en juksekobling til bensinpumpa når releet til denne røyk. Definitivt den billigste bilen jeg har eid når det gjelder driftskostnader. Den hadde gått 310000 når jeg vraka den...
 #417468  av Drafter
 
McLarren skrev:Kan ikke å sveise, best å være ærlig. :D
Takk for tips så langt. :D
gammal hiace eller gammal hitler vogn (transporter) bakhjulstrekk og motoren bak.(ca 60hk toppen) og 4 gir.
krem!
 #417508  av McLarren
 
lasse skrev:Har ikke noe å selge dessverre, men om du har tenkt å bruke bilen som jeg tror (sladdebil til vinteren) så har jeg ihvertfall en erfaring å dele.
Hadde for noen år siden en Mercedes 260e med manuell, 160 hester, svingradius ut av en annen verden (klarte nesten ikke å snurre med den, hadde alltid en halv runde på rattet å gå på selvom man lå HELT sidelengs) og nok power til å lage røykshow på sommeren også 8)
Kjøpte den som vinterdrittbil som skulle dø i løpet av første vinteren, men endte med å ha den i 1,5år, da hadde rusta tatt den såpass at den ikke ville gått gjennom eu kontroll (var mer enn rusten nok når jeg kjøpte den også)

Skiftet olje en gang, den billigste mineraloljen på Biltema, som resulterte i at den sluttet å bruke olje, og måtte lage en juksekobling til bensinpumpa når releet til denne røyk. Definitivt den billigste bilen jeg har eid når det gjelder driftskostnader. Den hadde gått 310000 når jeg vraka den...
Riktig, er å leke seg med på vinterstid, tenker på MB 190E, C180 osv, er ikke så værst priser på de, og de tåler en trøkk. :)
 #417715  av Iceman22
 
Offern skrev:81modell carina TA40 4dørs gått 250k ca. noe rust men ikke noe farlig. overraskende bra egentlig. Eu ok ut 2013.
vurderes solgt.
12.000kr
Holger skrev:carinan min, sjelden coupe :) få den grisebillig, masse rust i bakpart av bilen! men enkel å få EU godkjent, veteran er det også :)
Istedet for at vi skal ta vare på våres carinaer med bakhjulstrekk nå som de er sjeldne og veteraner, så selger vi de og bruker de til sladding og grisekjøring i vinter og utsetter de for masse rust? :o
Hvis japanerne finner ut av det her så kommer yakuza mafiaen i tokyo og tar oss :?
Stakkars Carina :roll:
 #418235  av McLarren
 
Iceman22 skrev:
Offern skrev:81modell carina TA40 4dørs gått 250k ca. noe rust men ikke noe farlig. overraskende bra egentlig. Eu ok ut 2013.
vurderes solgt.
12.000kr
Holger skrev:carinan min, sjelden coupe :) få den grisebillig, masse rust i bakpart av bilen! men enkel å få EU godkjent, veteran er det også :)
Istedet for at vi skal ta vare på våres carinaer med bakhjulstrekk nå som de er sjeldne og veteraner, så selger vi de og bruker de til sladding og grisekjøring i vinter og utsetter de for masse rust? :o
Hvis japanerne finner ut av det her så kommer yakuza mafiaen i tokyo og tar oss :?
Stakkars Carina :roll:
Hadde jeg kjøpt en strøken Carina/Corolla osv hadde jeg nok tatt vare på den! :wink:
Men er som sagt ute etter noe med stjerne, helst 190E og C180. Annet med trekk bak og manuell til en billig penge vurderes også. :)

Edit: Den store ønskedrømmen er jo en KE70...
 #418239  av Holger
 
ke70 er for bra til å rasseres om vinteren.
 #418240  av McLarren
 
Vet det. Hadde ikke brukt en KE70 til sånt! :shock:
 #418242  av mr292
 
Ska fix opp ein c180 idag/mårrå ska selges ætter eu kontroll.
stygg i lakken (flassa klarlakk) å litt svetting ein eller anna plass.(d skull æ ikke fix) men ellers en vældi bra bil når æ har fått bytta div. foringa :)

tippe du får denj fer 14.000 ætter eu godkjenninga
Vedlegg
c180.jpg
c180.jpg (78.83 kiB) Vist 6117 ganger
 #418243  av McLarren
 
Hold meg oppdatert om den da, Robin. :)
 #418248  av 3rlend
 
Hvis du bare skal spinne å herje, kjøp deg en H-bjelke, volvo 240 eller 740.
udødelige biler :P å absolutt ikke noe å være redd for :P