TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • MR2mk2 ønskes kjøpt vinter/vÃ¥r 2013.120-150.000kr

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #419549  av hmsilset
 
Satt ned litt grensa mi på pris.Kom på at det ikke har sett så dyre mk2 til salgs siden 90 tallet :)



Bare lager denne tråden i tilfelle noen faktisk har en bra bil å selge til den tid!Jeg har hatt flere MK2 før, og vet hva jeg skal se etter.Men bra eksemplar er ikke ofte til salgs, så jeg spør her om noen skal selge :)

Litt om bilen jeg søker:

-Det må utføres tilstandsrapport på verksted før eventuelt salg.Eu godkjenning er ikke godt nok da.Med tilstandsrapport har også selger/kjøper ting svart på hvitt om det er noe galt rett etter salg!


-Om bilen er GTI eller Turbo er ikke så nøye, men er den ombygd så må den være godkjent ombygd.Alt av senking/fjører,ratt og andre ting må være godkjent i vognkort.


-Farge: Sort eller rød helst, men kan like andre farger også om andre ting passer sammen. Bil med mange lag klarlakk eller spesiell eller dyr lakk er ikke aktuelt da det er slitsomt/dyrt å matche om noe må skiftes..





Svar meg på pm eller skriv til hmsilset@yahoo.no om du har en bil til salgs som du tror jeg vil like.
Sist redigert av hmsilset den 29 sep 2012 00:05, redigert 1 gang totalt.
 #419708  av hmsilset
 
GhostRider88 skrev:Hadde jeg skullet selge, så er du den jeg ville ha solgt til :) Sikkert flere med meg som ønsker å "omplassere" sin mr2 til en ekte entusiast som vil ta godt vare på bilen.

Takk for det Thomas :) Jeg vet ihvertfall at jeg selger til entusiaster om det kommer perioder jeg ikke har tid til mr2ene mine :) Kan ikke la sånne biler forfalle.
 #419709  av hmsilset
 
samejon skrev:Du skal ikke bli stor gutt og få deg noe som trekker på alle hjula a? Hint hint ;)
Om du mener EVO8 eller Subaru STI som jeg må kjøpe om jeg ikke finner MR2, så har jeg lånebevis her liggende klare til sånne kjøp. Bare at en sånn vil bli brukt som arbeidsbil isåfall.De er praktiske og har gode kjøreegenskaper, men uansett er 4wd dønn kjedelig så jeg vil heller fortsette å være 35 år gammel gutt om det finnes strøkne mr2er i landet som kan selges til meg :p
 #419843  av hmsilset
 
Får kun tilbud om biler med skader og mangler og ingen bilder her, så kommer ikke til å bumpe så mye mere denne..Spør heller en importør som kan bestille noe skikkelig som siste utvei :) Takk for tilbudene på pm så langt!
 #419844  av Drafter
 
hmsilset skrev:Får kun tilbud om biler med skader og mangler og ingen bilder her, så kommer ikke til å bumpe så mye mere denne..Spør heller en importør som kan bestille noe skikkelig som siste utvei :) Takk for tilbudene på pm så langt!
bare et tips tror du finner mye mer bil for penga på mobile24..
 #419850  av hmsilset
 
Drafter skrev:
hmsilset skrev:Får kun tilbud om biler med skader og mangler og ingen bilder her, så kommer ikke til å bumpe så mye mere denne..Spør heller en importør som kan bestille noe skikkelig som siste utvei :) Takk for tilbudene på pm så langt!
bare et tips tror du finner mye mer bil for penga på mobile24..
Tenkte på en der som var gått 60.000 eller noe sånt.Kontaktet importør med en gang i kveld og fikk dette svaret:

Det er ikke lønnsomt med import av Mr2 lenger, og vi tok de aldri fra Tyskland for der er de stort sett dårlige.

Det er dyrere med import enn å kjøpe Norsk Mr2, så vi anbefaler deg og finne et bra eksemplar i Norge.

Også veldig vanskelig å få de godkjent pga nye regler og Mr2 er ikke E merket.
 #419853  av ArildM
 
Må ha litt is i magen og vente i en stund skal du finne en bil som treffer kriteriene dine. Strøkne biler er sjeldent å finne, men om du klarer deg med noe som er nesten strøkent er det mye der ute :) Ellers må man vel fort vente i et år om man skal finne akkurat det man leter etter :wink: Kjipt mtp import :?
 #419855  av hmsilset
 
ArildM skrev:Må ha litt is i magen og vente i en stund skal du finne en bil som treffer kriteriene dine. Strøkne biler er sjeldent å finne, men om du klarer deg med noe som er nesten strøkent er det mye der ute :) Ellers må man vel fort vente i et år om man skal finne akkurat det man leter etter :wink: Kjipt mtp import :?
Jeg har jo ikke råd før over jul en gang, så derfor jeg prøver å finne allerede nå i tilfelle noen med en bra bil skal selge snart :) Jeg vil ha strøkent og betaler for det.Finnes det ikke så kjøper jeg ikke.Enkelt og greit :)
 #419861  av magnesmurf
 
Hva med den strøkne lilla orginale mr2en som lå ute på finn.
Var vel en 97 modell registrert i 99, med rundt 70000km på telleren.

Han er på forumet her også.
Aner ikke om han fikk solgt den bilen, men med litt leting finner du sikkert ut av det.
Det må jo være en av norges peneste orginale biler? :wink:

Mener den holder til i jessheims traktene eller noe slikt..
 #419862  av 3rlend
 
magnesmurf skrev:Hva med den strøkne lilla orginale mr2en som lå ute på finn.
Var vel en 97 modell registrert i 99, med rundt 70000km på telleren.

Han er på forumet her også.
Aner ikke om han fikk solgt den bilen, men med litt leting finner du sikkert ut av det.
Det må jo være en av norges peneste orginale biler? :wink:

Mener den holder til i jessheims traktene eller noe slikt..
"pirkepirke" 98+ :P registrert i 2000 :P