TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • MR2mk2 ønskes kjøpt vinter/vÃ¥r 2013.120-150.000kr

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #420054  av hmsilset
 
Har bydd 100.000kr for en 93 mod GTI :) Eier synes det var ett godt bud, men tipper det tar en stund å bestemme seg, hehe.I mellomtiden har jeg søkt på bil lån på 400.000 i dag, og håper jeg slipper å bruke lånebeviset :p Nyere sportsbiler til 400.000 er oftest kjedeligere enn mr2.Til og med mr2 uten motor er artigere å ha i oppkjørselen vil jeg tro :)
 #420064  av magnesmurf
 
400k holder til masse morsomt det :wink:

Lotus exige, Impreza STi, kanskje en lett brukt GT86 til våren, til og med en toyota supra i god stand bør være innenfor rekkevidde med det budsjettet :wink:

Men det er klart at mr2 gir nok mest bang for the bucks :mrgreen:

Må se den 93 modellen som er verdt såpass mye som 100k! Trodde disse bilene var sunket såpass i pris nå at ikke engang min er verdt 100k :roll:
 #420066  av hmsilset
 
Joda, jeg har å velge i! Supra er ikke aktuelt da.De er alt for dyre til å være så gamle.Det har jeg altid syntes. Jeg mener din er verdt langt over 100.000 om de små lakkskadene er ordna ;) Er derfor jeg søker mr2 her.For å se om det er noen slike til salgs innen jeg kan klaske pengene på bordet ;) Jeg ga jo 120.000 for min forrige mr2.Var ikke i tvil om at det var ett godt kjøp, og ringte adhd her på forumet og spurte: mr2n din er til salgs enda ja? Han svarte ja, og jeg svarte: Jeg kjøper den jeg :)

Det er meget få strøkne biler igjen som ikke er tuklet med.Jeg kunne jo bare ringt dem for å spørre om å få kjøpe, men synes det er litt frekt, hehe.Satser heller på at de ser denne tråden.
 #420071  av GhostRider88
 
Det er meget få strøkne biler igjen som ikke er tuklet med.Jeg kunne jo bare ringt dem for å spørre om å få kjøpe, men synes det er litt frekt, hehe.Satser heller på at de ser denne tråden.
Dette får meg til å bli litt nysgjerrig på hva du ville ha gitt for min ;)
 #420083  av ArildM
 
Jeg kunne jo bare ringt dem for å spørre om å få kjøpe, men synes det er litt frekt, hehe.Satser heller på at de ser denne tråden.
Da har du ikke sett Counting Cars enda :wink:
 #420086  av hmsilset
 
ArildM skrev:
Jeg kunne jo bare ringt dem for å spørre om å få kjøpe, men synes det er litt frekt, hehe.Satser heller på at de ser denne tråden.
Da har du ikke sett Counting Cars enda :wink:
Nei :)
 #420087  av hmsilset
 
GhostRider88 skrev:
Det er meget få strøkne biler igjen som ikke er tuklet med.Jeg kunne jo bare ringt dem for å spørre om å få kjøpe, men synes det er litt frekt, hehe.Satser heller på at de ser denne tråden.
Dette får meg til å bli litt nysgjerrig på hva du ville ha gitt for min ;)
Det hadde du fått visst bare om den var til salgs ;)
 #420101  av ArildM
 
Alt er til salgs for den rette prisen er det ikke sånn? :)
PS: Han i Counting Cars følger etter alle kule biler han ser på gata, stopper og nærmest tvinger de som kjører bilene til å snakke med han. Og ofte ender han opp med å få kjøpt seg mye kule biler :)
 #420105  av GhostRider88
 
hmsilset skrev:
GhostRider88 skrev:
Det er meget få strøkne biler igjen som ikke er tuklet med.Jeg kunne jo bare ringt dem for å spørre om å få kjøpe, men synes det er litt frekt, hehe.Satser heller på at de ser denne tråden.
Dette får meg til å bli litt nysgjerrig på hva du ville ha gitt for min ;)
Det hadde du fått visst bare om den var til salgs ;)

Hehe, for det gjorde meg jo ikke mer nysgjerrig :P Har lenge likt å vist hva en entusiast som deg ville ha gitt for en entusiast eid mr2. Da gjelder liksom ikke markedsprisen i like stor grad. Da er det lidenskap som er førsteprioritet 8)
 #420112  av hmsilset
 
Du vet at jeg driver med bilpleie som hobby og får se mye pent:) En hvilken som hels bil som er eid av en entusiast er verdt det dobble av en som kun er brukt av eier og kun utført vanelig vedlikehold.Fulgt med bilen din litt, og vet den er strøken! Derfor får du en god pris om du srlger. Liker også alle detaljer utenom frontleppa. Men det er min smak. Originale er finest.
Jeg mener din bil er verdt 110-130000 kroner fordi du har gjort mye riktig.om en feks pusser opp ett hus og det får for mye særpreg kan huset falle i verdi selv om en har brukt 500000 kr. Det samme gjelder bil. En mr2 med feil motor feks er verdt 20000 mindre enn en original mr2, da det koster penger å bytte.unnskyld skriveleif. Jalla telefon
 #420140  av GhostRider88
 
hmsilset skrev:Du vet at jeg driver med bilpleie som hobby og får se mye pent:) En hvilken som hels bil som er eid av en entusiast er verdt det dobble av en som kun er brukt av eier og kun utført vanelig vedlikehold.Fulgt med bilen din litt, og vet den er strøken! Derfor får du en god pris om du srlger. Liker også alle detaljer utenom frontleppa. Men det er min smak. Originale er finest.
Jeg mener din bil er verdt 110-130000 kroner fordi du har gjort mye riktig.om en feks pusser opp ett hus og det får for mye særpreg kan huset falle i verdi selv om en har brukt 500000 kr. Det samme gjelder bil. En mr2 med feil motor feks er verdt 20000 mindre enn en original mr2, da det koster penger å bytte.unnskyld skriveleif. Jalla telefon
Moro å lese det du skriver her og er veldig enig i dine formuleringer. Hadde jeg skulle hatt kjøpt en mr2 nå, så ville jeg ha fulgt samme prosedyre som deg. Ang frontleppa, så er det kun å fjerne 3M teip med en hårføner, så er frontleppa original igjen ;) Derfor jeg har valgt EZ-leppa fremfor annet jalla.. Går etter prinsippet å holde den original med kun små detaljer som fremhever de allerede - etter min smak - perfekte former og linjer.
 #420194  av hmsilset
 
Veldig greit når leppa er lett å demontere :) Tror jeg legger inn bud på en som ikke er til salgs igjen jeg.110.000 for en 93 mod :p Men stopper snart opp.Eier koster på bilen veldig mye.
 #420204  av GhostRider88
 
hmsilset skrev:Veldig greit når leppa er lett å demontere :) Tror jeg legger inn bud på en som ikke er til salgs igjen jeg.110.000 for en 93 mod :p Men stopper snart opp.Eier koster på bilen veldig mye.
Høres slettes ikke dumt ut. Er jo utrolig strøken den 93 modellen! 8)
 #420775  av hmsilset
 
GhostRider88 skrev:
hmsilset skrev:Veldig greit når leppa er lett å demontere :) Tror jeg legger inn bud på en som ikke er til salgs igjen jeg.110.000 for en 93 mod :p Men stopper snart opp.Eier koster på bilen veldig mye.
Høres slettes ikke dumt ut. Er jo utrolig strøken den 93 modellen! 8)

Ser ut som han kommer til å koste på så mye at jeg ikke kan by mere,hehe.Eller, jeg kan.Men det vil være lite lurt å betale 120000+++ for en 93 modell selv om den er fin :)