TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ØK MK2 MR2

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #429726  av Sarlacc
 
Det kan se ut som det er litt tregt marked for de syklene der, ligger noen på finn som har ligget der en stund.
Da kan du enten vente og se, eller prøve å gå ned i pris.
 #429727  av Emil_L
 
eeehhhhh, Syns 50 er litt lite, når det er kosta på 20 siden august, og første turen jeg hadde siden det var i går, mange blikk, som vanlig :twisted:
FÃ¥r se, gir det litt tid :)
Synd de folkene jeg kjenner som skal ha lettsykkel, ikke har lyst til å gi mer enn 20 lapper for sykkel, da de skal ha penger til alkohol :evil: Prioriterer HELT feil syns jeg, alt for lite motorintreserte folk i verden, for mange #yoloswag unger :x
 #429737  av Mr2mr2
 
Tipper det er helt syykt mange ungdommer som sikler over KTM ja :)
Men er vel et fåtall som har råd til å kjøpe :(
 #429738  av Emil_L
 
Hehe, er mange som er keen på KTM exc ja, RÅESTE lett mc i verden syns nå jeg, og får den samme kommentaren fra mange :twisted:
Var UTROLIG deilig å kjøre igjen på fredag, første tur siden august, så deilig å kjenne draget komme ved 6krpm, og dra som f**n til 12krpm, og MASSE blikk :twisted:
Morsomste var jo en som ville bytte, en strøken ktm, inn i en gammel sliten polo, med noe kantkjøre megafelger, og fjørkapp :P Måtte bare le når han ga meg tilbudet.
hadde slått til om han hadde gitt med 53 500,- i mellomlegg Får jo litt i vrakpant :twisted:
 #429745  av Emil_L
 
Etter tips fra en gammal tulling, ble prisen satt ned til 51k :)
 #436507  av TopSecret
 
Om ikke du har kjøpt bil enda, har jeg en til salgs :)
viewtopic.php?f=68&t=42565