TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Pen MR2 MK1

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #430425  av nippon81
 
Jeg ønsker å kjøpe en meget bra utgave av 1987-89 MR2. Den må være orginal utvendig og innvendig. Håper noen der ute er villig til å selge sin bil til en MR2 MK1 entusiast. Jeg har en oppvarmet garasje på 120 m2 der den ska tilbringe vinteren, når den ikke brukes og når det regner ute.

send PM
 #430426  av ArildM
 
Hei og velkommen til TS-ogn. Er selv eier av en 1987 modell som skal totalshines. Slike biler i god stand blir bare sjeldnere og sjeldnere, men det dukker som regel opp noen bra biler innimellom. Ikke så lenge sinden det ble solgt en ganske strøken rød en på Finn.no. Ellers er flesteparten av bilene tidlig spec (altså hovedsaklig 1986 modell) av de som er solgt i Norge. Lykke til i jakten på bil :)
Import fra UK er også en mulighet om du ikke er fremmed for å ha rattet på feil side? Finner ganske mange fine biler der til svært hyggelige priser. Evt på mobile om du vil ha Tysk import :)
 #430481  av nippon81
 
Ja jeg bevist over at disse bilene ikke vokser på trær. Jeg har selv eid 6 stykker tidligere der den siste var en 1987 targa i eksepsjonell stand kun 1 eier før meg. Men jeg var for nykter'n da jeg lånte den bort til en god kamerat som desverre koliderte med autoværnet. Bilen ble vraket men byggd opp igjen av en eier som ikke ønsker å selge den. Dette var for ti år siden å nå er jeg lei av å vente. Hvis det er noen der som tenker på å selge så ikke nøl med å ta kontakt.