TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Toyota MR 2 Mk1 Kjøpes

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #430573  av Freebird
 
Hei.

Jeg er ute etter en første generasjons MR2. Etter å ha lest litt rundt på nettet virker dette forumet som den beste kilden når det kommer til disse bilene i Norge. Jeg tar gjerne på meg prosjekter så lenge prisen er riktig. Har du en Mk1 å selge, send meg en melding. :)

Mvh.
Aleksander
 #430580  av ArildM
 
Velkommen hit :) Begynner å bli sjeldne biler, min er på vei til Latvia for total overhaling :)
Lykke til i jakten! Bruk finn og AutoDB flittig så dukker det opp en del eksemplarer der :)
 #430646  av Freebird
 
Tusen takk for det ArildM. :)

Ja, jeg har e-post varsel på Finn hver gang det dukker opp en ny MR2. Dessverre er langt mellom hver gang det kommer en MK1. Og enten blir det gjerne i overkant prosjekt eller så er de for dyre.

Jeg ser det ligger en i mitt nærområde akkurat nå. Jeg skal ringe på den og håper jeg får sett på den i løpet av uken. Jeg så også at akkurat denne bilen har vært diskutert her inne tidligere da det var et annet forum-medlem som var og så på den. Jeg frykter at toppakningen er gåen og da er jeg redd løpet er litt kjørt. :(
 #430877  av Mr2mr2
 
skulle akkurat til å linke til den ;)
 #430932  av Myklebust
 
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=40284339 denne du sikta til? ;)

Han vurderte å selge for 20k til meg. Du får han sikkert til å gå lavere sia det har gått ei stund 8) For alt eg veit så kan det jo vere at bilen hadde stått i ro, og at det var derfor det var grått oppunder oljelokket. Ellers låste hjulet seg framme på høgresida og clutchen virka slitt. Interiøret er heilt ok, men med masse hundehår :P
 #430936  av Myklebust
 
Men pass deg litt for den selgern.. trur han er en god luring ;)
 #430944  av Freebird
 
Takk for tipset. Denne var under vurdering tidligere, men den ble solgt før jeg rakk å somle meg til å se på den. :( Kanskje like greit med tanke på at det var såpass mye å ta tak i.

Nå når bilen lå ute sist påstod han at fordeleren var gåen og at bilen derfor ikke ville starte. Prisen var da 12000 + omreg. Prisen for en ny fordeler er like i overkant av 6000 hos Jæger. :)
 #430950  av ArildM
 
Har fordeler liggende jeg, kan få den for halvparten av nypris :mrgreen:
 #430953  av Freebird
 
Hehe, takk for tilbudet.
Hadde jeg endt opp med den bilen så hadde jeg nok takket ja til det. Uansett så går jakten videre. Jeg følger med på både Finn og AutoDB hver dag i håp om at min bil skal dukke opp i løpet av sommeren. :)
 #430954  av ArildM
 
Du skulle vel ha fått den rimeligere enn det :wink: Vi får håpe det, kanskje noen som må selge til høsten pga lagringsplass eller noe liknende? :)
 #430970  av Freebird
 
Da kan jeg lykkelig meddele at jeg har fått en henvendelse på PM. Vi får se hvor det fører, men det er da i det minste noe. :)

Samtidig så fortsetter dagdrømmingen og denne kom i posten i dag:
Nøkkelhank.jpg
Nøkkelhank.jpg (440.13 kiB) Vist 5816 ganger
 #430972  av ArildM
 
Samme som jeg har, flott nøkkelring :D Spennende, vi får håpe det blir bil da :)
 #430976  av Mr2mr2
 
Jeg og har sånn :D

Hermegås, Arild :mrgreen: :mrgreen: