TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Entusiast eid mr2 mk1 ønskes kjøpt

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #431545  av Mr2mr2
 
Har du sett litt på denne?
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=42405501
Er kanskje litt høyt priset etter dagens marked da....
 #431546  av ArildM
 
Velkommen hit :)
Tror du må følge med på Finn.no, hvis ikke du er heldig og finner noen her inne som vil selge.
Mange som har spurt etter AW11 i det siste. Se egen tråd for dette med litt tips om hva man skal se etter ved kjøp.

EDIT: Hvis den som er overstående er i original stand og lite rust, særlig i bakskjermer er den absolutt verdt prisen. Restaurering og rustsveising koster sine kroner det også :wink:
 #431567  av inge_johan
 
ArildM skrev:Velkommen hit :)
Tror du må følge med på Finn.no, hvis ikke du er heldig og finner noen her inne som vil selge.
Mange som har spurt etter AW11 i det siste. Se egen tråd for dette med litt tips om hva man skal se etter ved kjøp.

EDIT: Hvis den som er overstående er i original stand og lite rust, særlig i bakskjermer er den absolutt verdt prisen. Restaurering og rustsveising koster sine kroner det også :wink:
Takker!
Har fulgt med på finn en stund, og ser noen av dem går fort.
Har lang erfaring med toyota siden jeg har jobbet med dem siste 15 årene på en karosseri avdeling ,
så rust er egentlig ikke et problem.
Men siden dette var tenkt som erstatning for lotus elisen jeg solgte i vår , og som bil nummer 3 i familien ( kosebil),
så ha det vert greit med en uten for mye rust.
Når det gjelder bilen som er omsnakket i tråden her, kunnet jeg ikke tenkt meg å betale mer en 35+ omreg....etter og ha studert bilda jeg fikk til sent.
 #431569  av ArildM
 
Har holdt følge med et par Eliser rundt bane før jeg :) Særlig med 20v motoren så er det null problem :)
AW11 er jo kjekk siden den ikke er så ekstremt nedstrippet som Elise, men fremdeles alle de samme morofaktorene :)