TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ØK: Celica 2003-2005 med soltak

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #432306  av Victorian
 
Jeg er på leting etter en Celica med soltak, modell 2003 eller nyere, helst sportsutgaven.

Sjansene for å finne en er sikkert små, men det er verdt et forsøk. Ta gjerne kontakt dersom du leter etter en kjøper :D
 #432566  av Myklebust
 
Ville nok sett på denne, var eg deg :) Er ofte veldig vanskelig å finne akkurat den bilen man vil ha, akkurat til den tida det passer best.. Einaste denne har mot seg er jo at det er en tidlig årsmodell. Står ingenting om motorbytte på garanti, så den har kanskje det der oljeproblemet då :?

Faceliften kan du jo skru på sjølv :D
 #432568  av Myklebust
 
Soltak, AC, DVD, parksensor, skinnseter, GPS og basskasse. Mykje spess utstyr som veier opp for at den ikkje har facelift då!
 #432651  av Victorian
 
Myklebust skrev:Soltak, AC, DVD, parksensor, skinnseter, GPS og basskasse. Mykje spess utstyr som veier opp for at den ikkje har facelift då!
Det er en fin bil, hadde jeg hatt lappen nå hadde jeg sikkert prøvd å få til et kjøp før noen andre tok den.

Faceliften går på interiøret også, det er i mørkere plastikk. Og de har ikke det motorproblemet, og en ny front som jeg kanskje hadde byttet uansett.

Siden det er 2-3 måneder til jeg har lappen så velger jeg å vente og håper det dukker opp noe like bra eller bedre i august/september :)
 #432731  av Myklebust
 
Jada, kan jo absolutt dukke opp noke betre på 2-3 måner :)
 #436648  av Victorian
 
Celica GTS med soltak
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=37676171

Lå ute for salg i fjor, ligger nå ute for salg igjen:
http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=44922991


Jeg ble kjempeglad men ringte eier, han visste ikke noe om lift-boltene var blitt skiftet ut, soltaket lakk når han vasket bilen med høytrykkspyler men ikke ellers, det gikk ikke å gire ned fra 3. til 2. gir i fart. Han sa prisen var såpass lav fordi det var en del skraper og merker i bilen, pluss at sideskjørtet ikke var blitt riktig montert av forrige eier og dette gjorde at døren skraper nedi lakken som hadde resultert i en del rust.

Jeg er utrolig fristet til å dra til østlandet og se nærmere på bilen, men med et soltak som muligens kan lekke, en girkasse som har sett bedre dager og kanskje må byttes + en motor som kanskje ikke er blitt tatt så godt vare på ("lift bolts, hva er det?") så er jeg ikke så sikker. Og så er det rusten og skrapene også.
Og bilen er ikke senket heller, ser det ut som.

Når jeg tenker over det er jeg redd den som kjøper denne kjøper katten i sekken, man vet jo aldri med bruktbil men jeg får ikke de beste vibbene fra den bilen. Noen andre som er på leting etter samme bil? :D
 #436651  av Victorian
 
celicat23 skrev:Når du ser hva andre celica ligger til salgs for så er det rimelig åpenlyst at det der er ett utrolig dårlig kjøp.
Ligger ute to andre t-sport nå, en til 124k og en til 194k.

Men jeg er egentlig ute etter gt-modellen, vil heller spare penger på forsikring enn å ha større motor :)