TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Supra MKIV Euro/UK Spec Ø.K

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #435952  av Andrepedersen
 
Ønsker å realisere drømmen jeg har hatt i mange år, ved å kjøpe meg en Toyota Supra MKIV.
Er i hovedsak på utkikk etter en RHD for sjarmen sin del i en japansk bil og pga jeg synes at LHD er for dyre.

Her er noen kriterier:

* Farge: Sort - Hvit - Koksgrå - Søvl - Blå (de fleste er egentlig attraktive, legg ut bilde dersom du har en i en annen farge).
* Ingen rust.
* Forholdsvis lav km.
* Karroserimessig vill jeg ha den mest mulig orginal med trd detaljer. (alt er egentlig relevant her og, men vill ikke kjøpe bil med overdreven styling og sparkla skjøter.)
* Motor: BPU eller trimmet. Må være proffesjonelt gjort.
* Understell: Senk + felger er flott vist det er endret til noe bedre en orginalt, men ikke et must.
* Interiør: Sort, beige. Ikke skrudde hull i dasjbord er ønskelig.

har du, eller vet du om en bil som kan være intresant, men ikke har absolutt alle kriteriene : TA KONTAKT:)

kan kontaktes på PM/ mobil.
 #436185  av Andrepedersen
 
Da har jeg avtalt med Olemoda at jeg skal se på bilen hans i nermeste fremtid.
Oppdaterer her hva som skjer!
 #437067  av Stiansen
 
Andrepedersen skrev:Noen??

Denne ble desverre solgt:(
Vurderer å selge min, Eurospec. Mulig den blir litt over budsjettet du har tenkt deg? 500+.
 #437087  av Andrepedersen
 
Stiansen skrev:
Andrepedersen skrev:Noen??

Denne ble desverre solgt:(
Vurderer å selge min, Eurospec. Mulig den blir litt over budsjettet du har tenkt deg? 500+.

Skulle gjerne ha eid din, men den blir nokk for dyr i forhold til hva jeg vill betale. :)
 #437745  av Andrepedersen
 
Prøver igjen.


Noen som har en bil som kan ligne på noe av de kriteriene som står ovenfor?
Send ved bilder!
 #445277  av Andrepedersen
 
Har ikke vært innom her på en stund :) Skal sende deg PM stiansen!
Har allerede sett på den der :) Vill ikke kjøpe en bil som jeg må lakkere om, er ikke helt min drømmefarge!