TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • ØK: Billig MR2 eller Corolla (RWD, feks ke30)

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #442445  av Bugster
 
Hei

Er interessert i å kjøpe billig MR2 (mk 1,2 el 3 spiller ingen rolle).
Eller eventuelt en KE30 Corolla eller annen old school Toyota med RWD.

Har du noe, så send meg en PM.

:)
 #442448  av Bugster
 
Makk skrev:Hva legger du i billig?

Billig som i at det må påregnes mye reparasjon eller en bra bil til en ok sum.
Skjønner at du spør. Bra bil til OK sum er jo å foretrekke. Men jeg kan også tenke meg en bil med motorhavari eller andre defekter. Om det blir en Corolla KE30, så er alt av interesse. Da nytter det neppe å være kresen. MR2 med mye rust er ikke så veldig interessant. Jeg kan sveise rust, men det er ikke akkurat det morsomste jeg vet.
 #442451  av Inz4ne
 
Har en hvit MR2 MK1 som trenger en del rep, står uten motor og demontert bakstilling, har deler og muligens motor som kan følge med mot tillegg. er noen bilder i prosjekttråden min, pris for bil som den står nå er 3k, altså vrakpant, tar bilder og sender på pm av tillstand nå om det er inntresant.
 #442457  av Bugster
 
Inz4ne skrev:Har en hvit MR2 MK1 som trenger en del rep, står uten motor og demontert bakstilling, har deler og muligens motor som kan følge med mot tillegg. er noen bilder i prosjekttråden min, pris for bil som den står nå er 3k, altså vrakpant, tar bilder og sender på pm av tillstand nå om det er inntresant.

Hei Inz4ne

Takk for tilbudet. Prisen er det nok ikke noe å si på. Kikket i tråden din. Ønsker meg nok noe som er mer kjørbart enn din. Venter og ser om noen andre kommer opp med noe spennende.
 #446522  av PerX
 
viewtopic.php?f=68&t=43539

fult kjørbar, følger med border stylingsett, og motor har sensor feil elns, fjusker litt ved hurtig gasspådrag(muligens coil eller bensinpumpe).