TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lysten pÃ¥ MR2 MK1

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #442557  av Inz4ne
 
Til å begynne med så lå denne ute til 55k så tror selger begynner å bløi passe desperat, spør om skiltnummer og eventuelt eukontroll, om den er euok ut sesongen så kan du hvertfall bruke den. Utifra bildene så ser den ganske grei ut, stylingfanger foran som jeg ikke syns var kul men det er jo personlig mening, uansett sjekk nøye for rust og se etter spor etter kolisjonsskader. Sjekk innvendig hjulbrønner bak om disse er deformert kan det tyde på at brakettene til bakstillingen har blitt ødelagt under kjøring. Kan ta bilde av det jeg tenker på i morgen, har en ståendes her som har den syken. Kan også ta noen bilder av steder å se etter kolisjonsskader i front.
 #442558  av ArildM
 
Tror det ligger prosjekttråd på den bilen her inne. Hvis du leter litt (må ha 10 poster for å kunne se prosjektdelen av forumet).
Jeg ville ha bytta til standard front i alle fall, den som står på er fæl :)
Ellers er AW11 utrolig morsom bil å ha og kjøre. Rust er en stor fiende, evt dårlig jobb med å fjerne rust. Motor bør også sjekkes, mange har blitt kjørt hardt uten å få nødvendig stell.
 #442568  av peedie
 
Fronten er ikkje direkte vakker nei.. Takk for tips, og bilder hadde vore flott! Skal leite etter tråd no
 #442573  av ArildM
 
Vi tillater det :)
 #442575  av peedie
 
Klarte ikkje å finne tråden. Mogleg den er sletta eller at eg ikkje er søkemestar
 #442577  av Makk
 
Viss det bare er en sommerbil du vil ha så kan du kjøpe min mk2 :D nesten ferdig å lage den til 100% før salg, lufter litt på ts-ogn først heheh.
 #442581  av ArildM
 
Leta litt jeg også, kunne ikke finne den. Irriterende :P Tror den ble opplakkert i hvit samtidig som de satte på fangeren foran, men husker ikke mer enn det.
 #442584  av peedie
 
Makk skrev:Viss det bare er en sommerbil du vil ha så kan du kjøpe min mk2 :D nesten ferdig å lage den til 100% før salg, lufter litt på ts-ogn først heheh.
Spørst kor mange nudlar du skal ha for den då :)
 #442585  av peedie
 
ArildM skrev:Leta litt jeg også, kunne ikke finne den. Irriterende :P Tror den ble opplakkert i hvit samtidig som de satte på fangeren foran, men husker ikke mer enn det.
Takk for hjelp. Er ikkje kvit orginal farge? Ville helst hatt todelt med grønn (slafs), men har begrensa midlar.
 #442587  av ArildM
 
Er vel lett å se om du ser i motorrom, eller andre steder der det er vanskelig å lakkere :) står vel også i vognkortet hvilken farge som er original :)
Tror den var ganske godt stelt med sist gang jeg så den, men det er så lenge siden at jeg ikke kan garantere noe som helst :)
 #442589  av Makk
 
peedie skrev:
Makk skrev:Viss det bare er en sommerbil du vil ha så kan du kjøpe min mk2 :D nesten ferdig å lage den til 100% før salg, lufter litt på ts-ogn først heheh.
Spørst kor mange nudlar du skal ha for den då :)
Har sett for meg cirkus 55 med ett tonn deler, ekstra motor og girkasse +++++

Da er den nøkkelferdig med spanking nytt understell, eksos, 4hjulskontroll, bremseskiver/calipere/rammer/klosser, 4 dempere, styrestag/kuler og tannstang, 8 nye dekk, godkjent til 2015, godkjent senk, smidd ny nøkkel, skjerm i bilen, bare å kjøre til brudarna flyter i kupeen.

Og viktigst av alt, den er IKKE opprustet :)

Leveres med full tank kun til TS-OGN medlem :D
 #442591  av peedie
 
Har sett for meg cirkus 55 med ett tonn deler, ekstra motor og girkasse +++++

Da er den nøkkelferdig med spanking nytt understell, eksos, 4hjulskontroll, bremseskiver/calipere/rammer/klosser, 4 dempere, styrestag/kuler og tannstang, 8 nye dekk, godkjent til 2015, godkjent senk, smidd ny nøkkel, skjerm i bilen, bare å kjøre til brudarna flyter i kupeen.

Og viktigst av alt, den er IKKE opprustet :)

Leveres med full tank kun til TS-OGN medlem :D[/quote]


Høyres ut som ein våt draum, men med mindre du sel den for 30 eller mindre er den nok over budsjettet dessverre. Reknar ikke med å få noko strøkent til den prisen, men i alle fall noko som ikkje krever full restaurering. Og så er det MK1 vi er lystne på, snart veteran..
Sist redigert av peedie den 30 mai 2014 20:16, redigert 2 ganger totalt.