TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Lysten pÃ¥ MR2 MK1

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #442634  av peedie
 
Har snakka med selger. Bilen vart kjøpt av eit par for 3 år sidan med tanke på gjensalg. Men so var det tydeligvis skjedd både eitt og hitt - og dei hadde ikkje fått solgt. Men no måtte den vekk. Bilen er dog ikkje eu-godkjend, men dei hadde hatt den på prøveskilt og flytta den fram og tilbake mellom Oslo - kløfta - Tønsberg og den gjekk visst "som ei kule". Kompis skal sjekke den ut for meg denne veka. Ein annan skal sjå på den onsdag, så det spørs om det blir tidsnok.
 #442710  av mr2pondus
 
peedie skrev:Kjøpte den visst eg :)
Lykke til. Denne styrte jeg unna. Fikk desverre ingen godfølelse der.
 #442714  av ArildM
 
Gratulerer med MK1 da :) Håper den faller i smak (og at du setter på original front ;) ).
 #442717  av peedie
 
Eg har trua! Og ja, det blir orginal front fortast mogleg. Håpar fronten som står på går over sidepanela, og at det ikkje er kappa. Skal hente den søndag, så får eg sjå meir etterkvart. Får nok ikkje sove i natt... :) må finnast orginalfront ein eller annan plass
 #442718  av Inz4ne
 
Jeg har orginalfront som er hvit, men den er ikke i så god stand, du kan jo sende meg en mld på 40347516 når du har vært å hentet den så kan du eventuelt svinge innom og se, jeg bor i tuftveien 177 hvittingfoss så det er ikke veldig langt unna der du henter den.
 #442743  av Inz4ne
 
Det kan vi, kan ta noen bedre bilder av den etterhvert, står fortsatt på en bil.