TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • mr2 93-98 ønskes kjøpt.

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #451650  av hmsilset
 
Si fra om noen vil ha solgt en mk2 i løpet av vinteren. Sparer til noe ekstremt igjen, men vil ha noe artig i mellomtiden :) Pris 35-55.000kr. Bør ha ganske fersk reg.reim, være mest mulig original stand og ha vært eu-godkjent for maks 6-10 mnd. siden.
 #451652  av David
 
vurderer å selge min gule 93 med beams motor (200hk)
den må til eu innen nest mnd men tenkte å ordne dette før salg

93 med servo styring, ac er deaktivert, bytta til et litt mer sportslig ratt og senka på coilovers
skinn interiør, helt og pen original invendig men noe slitt lakk utvendig
litt overflate rust i enden av ene døra men tenkte å ta dette også før salg

bytta regreim når jeg satt inn motor for et par år sia, ellers er det ny tannstang, nye calipere rund baut nye brekkwire, poly foringer,etc som har gått under 5000km
 #451654  av hmsilset
 
David skrev:vurderer å selge min gule 93 med beams motor (200hk)
den må til eu innen nest mnd men tenkte å ordne dette før salg

93 med servo styring, ac er deaktivert, bytta til et litt mer sportslig ratt og senka på coilovers
skinn interiør, helt og pen original invendig men noe slitt lakk utvendig
litt overflate rust i enden av ene døra men tenkte å ta dette også før salg

bytta regreim når jeg satt inn motor for et par år sia, ellers er det ny tannstang, nye calipere rund baut nye brekkwire, poly foringer,etc som har gått under 5000km

informer meg om pris og bilde på facebook eller pm ;) Sender en stk mann med henger og cash på nyåret om det ser ut som ett ok kjøp.
 #451672  av hmsilset
 
Er åpen for andre forslag så lenge.. Slitt lakk og steinsprut gjør ikke noe så lenge resten er i god stand :)
 #451679  av ArildM
 
Ble den solgt den røde som var strøken?
96modell om jeg ikke husker feil? Synes å huske det var en tråd på salgsavdelinga her inne.
 #451681  av hmsilset
 
Over 100.000 kr for den Arild :) Er ute etter en i medium bra stand til maks 55.000.
 #451690  av ArildM
 
Ah. Må bli David sin med Beams da, får ikke mer moro for pengene enn det der 8)

Skambud er jo verdt å prøve da forresten :?: :D
 #451693  av hmsilset
 
ArildM skrev:Ah. Må bli David sin med Beams da, får ikke mer moro for pengene enn det der 8)

Skambud er jo verdt å prøve da forresten :?: :D
Vet litt om den nå, og det er ikke veldig aktuelt å betale stort mer enn 10.000 over skambud, da jeg ikke bryr meg om motor, men at den skal holde en sommer eller to teknisk :) Er en del nytt på den, og det er jo positivt når mye annet kan være vei på å måtte skiftes :)
 #451702  av ArildM
 
Tenkte på skambud på den røde :)
 #451707  av hmsilset
 
ArildM skrev:Tenkte på skambud på den røde :)

Nei selv skambud blir for dyrt ;) Bilen er verdt det, men jeg vil ha noe billigere å pusse opp.
 #451747  av hmsilset
 
kjøpte sannsyneligvis en veteran bil isteden jeg..Hadde nesten en mr2 ved hamar i boks, men en kjøpte den like før jeg hadde bestemt meg ;)
 #451760  av GhostRider88
 
hmsilset skrev:kjøpte sannsyneligvis en veteran bil isteden jeg..Hadde nesten en mr2 ved hamar i boks, men en kjøpte den like før jeg hadde bestemt meg ;)
å jeg som hadde sett frem til å gratulere med mr2 igjen, men det får jeg ha til gode ;)
 #451761  av hmsilset
 
GhostRider88 skrev:
hmsilset skrev:kjøpte sannsyneligvis en veteran bil isteden jeg..Hadde nesten en mr2 ved hamar i boks, men en kjøpte den like før jeg hadde bestemt meg ;)
å jeg som hadde sett frem til å gratulere med mr2 igjen, men det får jeg ha til gode ;)
;) du skal nok få lov til det igjen en vakker dag, hehe.Måtte ordne noe nå siden jeg har tid de neste 2-3 mnd.Og hadde ikke nok cash til akkurat den jeg ville enda.Altså av de som ikke er til salgs, hehe.
 #451763  av GhostRider88
 
hmsilset skrev:
GhostRider88 skrev:
hmsilset skrev:kjøpte sannsyneligvis en veteran bil isteden jeg..Hadde nesten en mr2 ved hamar i boks, men en kjøpte den like før jeg hadde bestemt meg ;)
å jeg som hadde sett frem til å gratulere med mr2 igjen, men det får jeg ha til gode ;)
;) du skal nok få lov til det igjen en vakker dag, hehe.Måtte ordne noe nå siden jeg har tid de neste 2-3 mnd.Og hadde ikke nok cash til akkurat den jeg ville enda.Altså av de som ikke er til salgs, hehe.
Tenkte meg det :P ;) Lurt å vente, for en vakker dag dukker det opp en mr2 8)
 #451809  av hmsilset
 
Veteranen jeg skulle ha ble nesten henta i går, men var visst mer rust enn jeg er villig til å ordne..
Så får bare vente på neste mulighet.Neste bil blir det krav til å få utført tilstandsrapport før salg.Blir dyrt å sende avgårde folk med henger hit og dit ;)