TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • MR2 SW20 kjøpes

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #452454  av Per-Ø
 
Hei er på utkikk etter en mr2 mk2 ikke noe spesielle krav annet enn ikke 3sgte som ikke er godkjent i bilen.
Bilen trenger ikke være fin i lakken og litt små skader går greit bare ikke for mye rust hele veien, om det er i et begrenset område hær og der er ikke det noe problem.
Bor i Bamble i Telemark, så greit om det ikke er for mange timene unna.
tenkte å sette et tak på ca 40 000
send meg gjærne en pm om du har en
 #452459  av devilsix
 
Har en 1992 modell som det sitter senkesett og styling på. Minimalt med rust. Den er ikke strøken , men det sitter en 3sgte i den . Kan ordne bilder hvis dette er interesant.
 #452483  av hmsilset
 
Har hørt på den gule på finn.no.Litt små skummel rust på dører og regreim må skiftes siden det er 6-7 år siden sist. Men til 27.000kr+ så kan den være ett bra kjøp da :) Dessverre mangler de aller fleste annonser ok bilder, men jeg fikk noen i dag.
 #452484  av Per-Ø
 
Ja så den synn den er så langt unna :(
skulle han ha 27 for den?. mins det sto 35 i anonsen.
kanskje det er noe biltransport som kunne plukket den opp.
Får ringe pån i morgen :)
 #452485  av hmsilset
 
Per-Ø skrev:Ja så den synn den er så langt unna :(
skulle han ha 27 for den?. mins det sto 35 i anonsen.
kanskje det er noe biltransport som kunne plukket den opp.
Får ringe pån i morgen :)
Han endret prisen i dag.Er ett stykke dit ja, men bilen er ser ok ut så er ikke noe bomkjøp nå tror jeg. at den er eu goskjent i fjor sommer hjelper jo på mye.
 #452656  av hmsilset
 
Gratulerer din heldiggris :) Hvilken ble det?
 #452657  av Per-Ø
 
Ble den gule som du tipset meg om :)
litt skummelt og kjøpe usett men var tålig grei.
litt gamle skader som delvis er skjult men det det går nok bra blir helakkering. Bilen er orginal sort så er ikke så sikkker på om den blir gul etter dette.
 #452658  av hmsilset
 
så bra :) Prisen ble såpass ok at det er verdt risken :) Var nære på å kline til selv, men ble litt mye for en som ikke kan annet enn å polere hehe. få på sort igjen ja!