TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

  • Mr2 aw11 ønskes :)

  • Annonser for bil ønskes kjøpt
Annonser for bil ønskes kjøpt
 #457628  av rego
 
Hei. Noen som har en grei Toyota mr2 aw11 som dere lurer på å selge?
Send gjerne melding på 91645146 om dere vet om noe.
Mvh Are.
Sist redigert av rego den 06 jul 2017 06:08, redigert 1 gang totalt.
 #457698  av rego
 
Ingen her som vet om en aw11 som muligens kan være for salg? Alt av interesse, bare det ikke er helt ut rustet. :)
 #457699  av ArildM
 
Ikke enkelt å finne noe som er i noenlunde stand.
Kan få min for 150 lapper :lol:
 #457702  av rego
 
Jeg hadde en grei en med 20v motor og masse annet snaks, men solgte den i et svakt øyeblikk. :(
Angrer kan du si.
 #457766  av ArildM
 
Skjønner den :) Er ikke så mange med 20v motor i Norge. Var det den røde?
Har 20v i min, fin kombinasjon :)
 #457816  av rego
 
Nei det var en hvit en, en med ae86 utbyggere. 6 trinns kasse også.... K sport RR coilovers, harde foringer i hele understellet.... Ja ja...
 #457826  av ArildM
 
Ah, Steffen Karlstad sin gamle :) Med mindre du er Steffen da :)
 #457900  av rego
 
Gamle Steffen sin ja. Jeg kjøpte den av han med rast motor, bytta blokk og overhalte. Solgte den så i et svakt øyeblikk.. Angret siden.....
Du vet ikke om noen som kan ha noe stående som de kanskje vil selge?? Det står jo en på finn nå, men jeg synes prisen er noe høy for den. Jeg spurte om den var helt hel og fin, for til den prisen så burde den være det, Fikk til svar at det var noe rust, Jeg spurte om fyren kunne knipse et bilse av det som var av rust på bilen. Fikk aldri noe svar av han... Ja ja...
 #457902  av ArildM
 
Har vært lagt ut noen i det siste ser jeg, en hvit med no dekaler på Facebook, en annen hvit uten dekaler, og mulig en rød en?
Alle relativt høyt priset, men markedet på Mk1 er jo vanskelig å lodde siden det er såpass lite av de etterhvert. Verst av alt er vel rusta, sjeldent med AW11 uten rust...
Ser litt med skepsis på gammel Toyota som er pussa opp og opplakkert, feks den gule KE36n som ligger ute for 50 lapper nå. Utrolig kul bil, men hvor lenge har du den før det begynner å boble igjen? :?